کوین بیس با سبقت گرفتن از TikTok، به محبوب ترین اپلیکیشن آیفون تبدیل شد!

کوین بیس محبوب ترین اپلیکیشن آیفون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۴۰۰

هر ساله هر پلتفرم ارائه نرم‌افزارهای موبایلی، لیستی از برترین برنامه‌ها و بازی‌های محبوب خود را که بیشترین میزان دانلود در بین کاربران را داشتند، اعلام می‌کند. به تازگی نیز بر اساس اطلاعات و لیست ارائه شده، نرم‌افزار کوین بیس محبوب ترین اپلیکیشن آیفون معرفی شده است. با بیتستان همراه باشید.

کوین بیس محبوب ترین اپلیکیشن آیفون

Сoinbase با سبقت گرفتن از TikTok به محبوب ترین اپلیکیشن آیفون تبدیل شد. Coinbase روز چهارشنبه به جایگاه اول اپ استور اپل در ایالات متحده صعود کرد. کوین بیس در حال حاضر بالاتر از TikTok ،Instagram ،YouTube و سایر برنامه‌های محبوب قرار دارد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده، بزرگترین صرافی ایالات متحده اخیراً دچار توقف موقتی شده که برخی گمانه زنی‌ها انجام گرفته، این موضوع را به پذیرش شیبا اینو ربط می‌دهند.

کوین بیس محبوب ترین اپلیکیشن آیفون

میم کوین شیبااینو اخیراً به بالاترین سطح خود یعنی ۰/۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار رسیده است. کوین بیس با فهرست کردن رمزارز SHIB در برنامه خود در کنار بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) از این افزایش قیمت و استقبال سرمایه‌گذاران شیبااینو سود کرد.

حجم معاملات روزانه شیبا اینو در صرافی کوین بیس به ۵/۱ میلیارد دلار رسید که حدود پنج برابر بیشتر از بیت‌کوین و اتر است.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

Coinbase به شریک تجاری NBA تبدیل شد

بهتر است بدانید؛ این اولین بار نیست که کوین‌بیس به محبوب ترین اپلیکیشن در اپ استور اپل تبدیل می‌شود. این صرافی در اوایل ماه مه، زمانی که رشد Dogecoin در اوج بود، جایگاه اول را به خود اختصاص داد.

همچنین شایان ذکر است که Coinbase درست در آستانه یک سقوط بزرگ بازار که در ۱۹ می رخ داد، به برترین برنامه تبدیل شد. اپلیکیشن کوین بیس در اواخر سال ۲۰۱۷ هم زمانی که حباب ارزهای دیجیتال در شرف ظهور بود، به جایگاه اول رسید.

از این رو، ممکن است بسیاری وسوسه شوند و این صعود کوین بیس به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشنی آیفون را به عنوان یک سیگنال فروش ببینند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.