توصیه مشاوران مالی برای سرمایه‌گذاری در کریپتوکارنسی‌ها

کریپتوکارنسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ بهمن ۱۳۹۹

در یک گزارش که به تازگی منتشر شده، مشخص شد ۱۰٪ از مشاوران مالی آمریکایی برای مشتریانشان و خودشان کریپتوکارنسی خریده‌اند و دلایل این اقدام را بازده سود بالای رمزارزها و مقاوم بودن آن‌ها در برابر تورم نامیده‌اند.

این آمار نشان می‌دهد تعداد مشاوران مالی که میزانی از بودجه خود را به کریپتو اختصاص داده‌اند، در طول یک سال تقریبا ۵۰٪ افزایش یافته است؛ همچنین درصد سرمایه گذارانی که نسبت به خرید دارایی‌های دیجیتال علاقه و اشتیاق نشان داده‌اند، به ۸۱ درصد رسیده است.

تقاضا برای کریپتو در حال افزایش است

در مطالعه‌ای که سال ۲۰۲۰ اجرا شد و به بررسی نظر شرکت‌کنندگان درباره کریپتوکارنسی‌ها می‌پرداخت، این نتایج به دست آمد:

  • بیش از ۸۰٪ از مشاوران گزارش دادند که در سال ۲۰۲۰، حداقل یک سوال از مشتر‌ی‌های خود درباره رمزارزها دریافت کرده‌اند؛ در سال ۲۰۱۹ این عدد ۷۶٪ بوده است.
  • حدود سه چهارم اعتقاد داشتند که مشتریانشان بدون اطلاع مشاوران خود، مقداری از بودجه‌شان را به رمزارزها اختصاص می‌دهند. 
  • در انتها نیز ۲۶٪ اطمینان داشتند که مشتریانشان هنوز در دارایی‌های دیجیتال سرمایه گذاری نکرده‌اند.

افزایش سرمایه‌گذاران کریپتو

 

افزایش اعتماد مشاوران مالی به کریپتوکارنسی ها

آن‌چه که می‌تواند برای رشد این صنعت سودمند باشد این است که با گذشت زمان، مشاوران مالی بیشتری برای مشتری‌های خود دارایی‌های دیجیتال بخرند. با وجود اینکه در حال حاضر هنوز رشد زیادی در این زمینه مشاهده نمی‌شود اما نسبت به سال ۲۰۱۹ که درصد این مشاوران تنها ۶/۳ درصد بوده، ۵۰٪ رشد کرده است.

در این نظرسنجی مشخص شد که ۸۲٪ از مشاورانی که برای مشتری‌هایشان در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، برای خودشان نیز همین کار را انجام داده‌اند. همچنین ۷۸٪ نیز اظهار داشتند که قصد دارند در ۱۲ ماه آینده بودجه بیشتری از پورتفولیوی خود را به کریپتوکارنسی‌ها اختصاص دهند و ۲۲ درصد نیز گزارش دادند که به رویه فعلی خود ادامه خواهند داد.

جالب است که بدانید طی نظرسنجی که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد، فقط ۹ درصد از پاسخ‌دهندگان دلیل انتخاب کریپتو را مقاومت آن در برابر تورم گزارش داده بودند، در حالی که در نظرسنجی سال ۲۰۲۰ این عدد به ۲۵ درصد رسید؛ شاید دلیل رخ دادن چنین اتفاقی چاپ بیش از ۲۰٪ دلار در سال ۲۰۲۰ بوده که باعث کاهش ارزش این ارز شد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.