عبور دوباره بیت کوین از قیمت ۶۱ هزار دلار

عبور دوباره بیت کوین از قیمت ۶۱ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال چندی پیش پیش‌بینی کردند که بیت‌کوین به ارزش 100 هزار دلار خواهد رسید. اما با عبور دوباره بیت کوین از قیمت ۶۱ هزار دلار، پس از سقوط ارزش بازار بسیاری از سرمایه‌گذاران به این پیش‌گویی امیدوار شدند. جزئیات افزایش قیمت بیت‌کوین تا 61 هزار دلار را در ادامه بخوانید.

داده‌های ارائه شده توسط TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین/دلار آمریکا از اوایل چهارشنبه به بالای 60,000 دلار رسیده است. عبور دوباره بیت کوین از قیمت ۶۱ هزار دلار، احتمال تحقق پیش‌گویی بیت‌کوین 100 هزار دلاری را قوی‌تر می‌کند.

hodl بیت کوین

بنا به پیش‌بینی کارشناسان، همه فعالان این حوزه انتظار الگوی سر و شانه از این رمزارز جفت را داشتند، اما این رمزارز همه تحلیل‌گران را متعجب کرد. این جفت رمزارز در مورد ادامه رفتار نزولی اخیر خود در بین تحلیل‌گران تردید قاطعانه‌ای ایجاد کرد.

هم اکنون در زمان انتشار این خبر، قیمت BTC/USD به 61,000 دلار رسیده و همچنین قیمت این ارز دیجیتال در Bitstamp به بالاترین سطح محلی خود یعنی 61,250 دلار رسیده است.

عبور بیت کوین از قیمت ۶۱ هزار دلار

رشد ۴۰ درصدی دوج کوین در پی چرخش سرمایه از بازار SHIB به سمت DOGE

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

میم‌کوین‌ها بر آلت‌کوین‌ها حکمرانی می‌کنند

آلت‌کوین‌ها نیز همگام با بیت‌کوین به سمت بالا حرکت کردند. همچنین همه 10 ارز دیجیتال برتر افزایش چند درصدی را تجربه کردند. با اینکه آلت‌کوین‌ها در یک روز 43 درصد و در یک هفته 150 درصد پیشرفت کرده‌اند، اما همچنان شیبا اینو بر بازار مسلط است.  در حالی که SHIB/USD به بالاترین حد خود رسیده است، اما فعلا دوج‌کوین با تقلید از شیبا توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

hodl دوج کوین

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.