بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۶۰ هزار دلار می‌رسد؟

بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۶۰ هزار دلار می‌رسد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ تیر ۱۴۰۰

اگرچه قیمت بیت کوین همچنان در اطراف محدوده ۳۰ هزار دلار در نوسان است، اما کارشناسان این حوزه همچنان معتقدند که چشم‌انداز بلند مدت این رمزارز صعودی است.

الکس مشینسکی (Alex Mashinsky)، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی پلتفرم وام‌دهی سلسیوس (Celsius)، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت کوین تلگراف اظهار داشت که قیمت بیت کوین در سال میلادی جاری به حدود ۱۶۰ هزار دلار می‌رسد. وی در این باره خاطرنشان کرد که ما هنوز رکوردزنی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را ندیده‌ایم.

مشینسکی ضمن اشاره به اینکه اصلاح قیمت بیتکوین بعد از ثبت رکورد ۶۳ هزار دلاری طبیعی است، اظهار داشت:

معمولا وقتی قیمت خیلی سریع افزایش پیدا می‌کند باید منتظر اصلاح قیمت بازار باشیم. من در ماه‌های مارس و فوریه (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) توییت‌هایی در این باره منتشر کردم و گفتم که بازار اصلاح خواهد شد و قیمت ۳۰ هزار دلاری را برای بیتکوین پیش‌بینی کرده بودم.

ایلان ماسک در حال دستکاری بازار است!

مشینسکی علاوه بر صحبت در مورد قیمت بیت کوین، راجع به توییت‌های اخیر ایلان ماسک درباره بیت کوین نیز اظهار نظر کرد. وی در این باره خاطرنشان کرد که ایلان ماسک قصد کمک به جامعه کریپتوکارنسی را ندارد و فقط به دنبال دستکاری در این بازار است. وی در سخنانش اضافه کرد که ایلان ماسک در دنیای رمزارزها فقط یک رهگذر است.

مشینسکی درباره پذیرش بیتکوین به عنوان راهی برای پرداخت توسط شرکت تسلا اظهار داشت که این اتفاق در واقع به نفع تسلا و ایلان ماسک است:

فکر می‌کنید اینکه ثروتمندترین مرد در جهان قصد دارد خودروهای تسلا را با بیتکوین عوض کند به نفع چه کسی است؟ وقتی که شما یکی از خودروهای تسلا را می‌خرید ارزش آن از وقتی که پول را پرداخته‌اید کمتر می‌شود، در حالی که ارزش بیت کوین روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در واقع این معامله به نفع ایلان ماسک است.

شما فکر می‌کنید که قیمت بیتکوین امسال به چه سطحی می‌رسد؟

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.