یک نهنگ بزرگ بایننس کوین ۱۴۰ میلیارد شیبا اینو خریداری کرد

خرید ۱۴۰ میلیارد شیبااینو توسط بزرگ ترین نهنگ BNB
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

خبر خرید ۱۴۰ میلیارد شیبااینو توسط بزرگ ترین نهنگ BNB توسط توییتر WhaleStatsBSC منتشر شد که با توجه به این توییت اکنون شیبا اینو به بیشترین دارایی خریداری شده توسط نهنگ‌های بایننس اسمارت چین تبدیل شده است. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

بر اساس تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط اکانت توییتر WhaleStatsBSC، نهنگ شماره یک BNB حدود ۱۴۰ میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کرده است. اکنون شیبا اینو تبدیل به توکن شماره یک خریداری شده توسط ۱۰۰۰ نهنگ سرمایه‌گذار در BSC (بایننس اسمارت چین) شده است.

طبق توییت اخیر اکانت WhaleStatsBSC، نهنگ برتر BNB تعداد ۱۳۹,۹۲۹,۲۵۴,۸۸۳ شیبا اینو به ارزش ۴,۲۳۲,۸۵۹ دلار را خریداری کرده است.

توییت خرید

شیبا اینو در رتبه‌ی اول 10 خرید بزرگ نهنگ‌های BSC

بر اساس گزارشات، هفته گذشته نیز چند خرید بزرگ از شیبا اینو صورت گرفته است. هفته گذشته یک نهنگ شیبا اینو تعداد ۳,۴۵۷,۴۷۷,۱۵۴,۹۳۷ توکن به ارزش ۱۱۵,۹۹۸,۳۵۸ دلار را خریده بود. علاوه بر این خرید چندین نهنگ ۳۶٫۸ میلیارد شیبا اینو را به پرتفوی خود افزوده‌اند.

در یکی دیگر از توییت‌های WhaleStatsBSC لیستی از ۱۰ خرید برتر توسط ۱۰۰۰ نهنگ بایننس اسمارت چین (BSC) به اشتراک گذاشته شد.

بر اساس این لیست شیبا اینو در اول لیست قرار دارد. همچنین ارزهای بیت‌کوین و BNB در رده‌ی چهارم و پنجم این لیست قرار دارند. براساس لیست‌های منتشر شده از سایت‌های تحلیلی دیگر دوج‌کوین در رده دهم این لیست قرار دارد.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط WhaleStats، شیبا اینو بزرگترین دارایی ۱۰۰۰ نهنگ اتریوم از نظر ارزش دلاری است. این نهنگ‌ها تقریبا ۵۴,۶۴۰,۳۵۵,۴۱۹,۹۰۴ شیبا اینو به ارزش ۱,۵۹۶,۲۶۲,۹۸۵ دلار را هودل کرده‌اند که حدود ۱۶٫۵ درصد از پرتفوی این نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد.

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.