۳ پروژه آینده‌دار با پتانسیل بسیار بالا برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲

۳ پروژه آینده‌دار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران کریپتو یافتن پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پتانسیل بالا است. coinquora در پست وبلاگی جدید خود ۳ پروژه آینده‌دار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲  را معرفی کرده است.با بیتستان همراه باشید.

با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های بلاک‌چین در حال آغاز مرحله یا دوره جدیدی در دنیای دیجیتال هستند. علاوه بر این، ظهور فناوری بلاک‌چین در سال‌های گذشته بسیار جذاب و تاثیرگذار بوده است.

در همین بین رشد بیت‌کوین با ظهور زنجیره‌ قراردادهای هوشمند دو برابر شد.

از آنجایی که بازار کریپتو و بلاک‌چین به سرعت در حال رشد است، بسیاری از کاربران کریپتو پول زیادی را روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند.

سال ۲۰۲۱، پروژه‌های بلاک‌چین مانند Solana (SOL)، Avalanche (AVAX) و Terra money (LUNA) شاهد نرخ رشد عظیمی در ارزششان بودند که نشان‌دهنده اهمیت ساخت یک اکوسیستم بلاک‌چین پایدار بود.

coinquora سه پروژه با پتانسیل بالا برای رشد در سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد. این ارزهای دیجیتال به‌ عنوان ارزهای دیجیتال برتر با پتانسیل افزایش ارزش عظیم در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته می‌شوند.

اولین پروژه پیشنهادی با پتانسیل بالا Shiba Inu (SHIB) است

شیبا اینو (SHIB) یکی از بهترین پروژه‌های رمزنگاری است که در سال جاری پتانسیل بالایی برای رشد دارد. در واقع، توکن SHIB در میان علاقه‌مندان به رمزارز تبدیل به میم‌کوین مد روز شده است.

طبق اطلاعات CoinMarketCap، شیبا اینو در زمان نگارش مقاله با در قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۸۷۷ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱،۵۴۳،۳۰۲،۳۷۵ دلار معامله می‌شود.

علاوه بر توکن SHIB، بسیاری از توکن‌های‌دیگر نیز وجود دارند که از تم doge مانند DOGE استفاده می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به Floki Inu، Doge Dash و Dogelon Mars اشاره کرد.

پروژه دوم Welups Blockchain (WELUPS)

یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که از آن برای اهراز هویت در رسانه های اجتماعی، بانکداری دیجیتال، خدمات اعتباری، سرگرمی و همه خدمات کلیدی دیگر استفاده می‌شود. این اولین پروژه غیرمتمرکز بلاک‌چین هویتی در بازار کریپتو  می‌باشد. این پلتفرم توکن WELUPS را معرفی کرده است.

همچنین توکن WELUPS در CoinMarketCap و CoinGecko تأیید شده و در صرافی‌های معروف مانند LBank و XT.com نیز لیست شده است.

این توکن به زودی در صرافی‌های رمزنگاری مانند Hoo، Indoex، Digifinex، Latoken و بسیاری دیگر در دسترس خواهد بود. این قضیه نشان‌دهنده این است که Welups یکی از بهترین پروژه‌هایی است که پیشرفت‌های بی‌نظیری خواهد داشت.

پروژه سوم HeroesTD (CGC)

سکه HeroesTD (CGC) توکنی است که به تازگی در CoinMarketCap لیست شده.

این توکن به عنوان سکه طلایی HeroesTD Cloudspire نیز شناخته می‌شود. علاوه بر این، این توکن همچنین می‌تواند برای فعالیت‌ها و تراکنش‌ها در بازی‌های مختلف در بازارها و صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده شود.

در واقع HeroesTD مستقیماً CGC خرید و فروش نمی‌کند. در عوض، توکن CGC توسط بازیکنان می‌تواند توسعه یابد.

از CGC می‌توان برای احضار قهرمانان جدید NFT در DApp یا می‌توان از آن به عنوان هزینه ورودی برای ایونت‌ها استفاده کرد. انتظار می‌رود این پروژه به زودی به جایگاه بهتر و بالاتری برسد.

بر اساس اطلاعات CoinMarketCap، قیمت CGC در زمان نگارش این مقاله در قیمت ۰٫۱۷۶۹ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲۳۴۱۶ دلار معامله می شود.

منبع: coinquora

دوج کوین شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.