صرافی FTX جایزه ۱ میلیون دلاری برای بانک‌ها در نظر گرفته است!

جایزه ۱ میلیون دلاری صرافی FTX برای بانک‌ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۴۰۰

صرافی FTX یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های بازار دیجیتال است. براساس گزارشات اخیر، این صرافی در مقابل پذیرش استیبل‌کوین توسط بانک‌ها جایزه ۱ میلیون دلاری به آن‌ها می‌دهد. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات جایزه ۱ میلیون دلاری صرافی FTX برای بانک‌ها مطلع شوید.

جایزه ۱ میلیون دلاری صرافی FTX برای بانک‌ها

براساس گزارشات اخیر صرافی FTX جایزه ۱ میلیون دلاری برای بانک‌ها در نظر گرفته است. بانک‌ها در مقابل پذیرش استیبل‌کوین‌هایی مانند USDT این جایزه را دریافت می‌کنند. در ایالات متحده، بسیاری از قانون‌گذاران خواستار نظارت بیشتر روی استیبل‌کوین‌ها هستند.

جایزه ۱ میلیون دلاری صرافی FTX برای بانک‌ها

صرافی FTX روز سه شنبه پستی را در توییتر منتشر کرد. در این توییت بیان شده بود این صرافی در حال بررسی نحوه همکاری با بانک‌ها در مناطق مختلف است، تا کاربران بتوانند با استفاده از استیل‌کوین‌ها، امکان ایجاد سپرده و برداشت‌های فوری را داشته باشند.

علاوه بر این، این صرافی اعلام کرد به اولین بانک پذیرنده استیبل‌کوین، پاداش ۱ میلیون دلاری اهدا می‌شود، اما بانک باید همکاری‌های بیشتری در آینده با این صرافی داشته باشد.

صرافی FTX بیان کرد که  تنها مخاطبان هدف او بانک‌ها نیستند. کاربران ایالات متحده نیز می‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند.

امسال در ایالات متحده قانون گذاران توجه بیشتری به استیبل‌کوین‌ها دارند به طوری که گروه کاری رئیس جمهور گزارشی را در نوامبر تهیه کرده بود که نشان می‌داد باید ناشران تحت نظارت فدرال باشند.

منبع خیر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.