در ایردراپ Apecoin بیش از ۱ میلیون دلار توکن APE به سرقت رفت!

کلاهبرداری ۱ میلیون دلاری در یک ایردراپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

گزارشات اخیر خبر از کلاهبرداری ۱ میلیون دلاری در یک ایردراپ دادند. یک کاربر با فریب دادن سیستم ایردراپ Apecoin بیش از ۱/۱ میلیون دلار را دزدیده است. با بیتستان همراه باشید.

براساس گزارشات اخیر، در ۱۷ مارس یک فرد به نام anon از ایردراپ Apecoin استفاده کرده و بیش از ۱/۱ میلیون دلار را دزدیده است. این شخص توانسته با فریب دادن سیستم ایردراپ توکن‌های رایگان دریافت کند.

براساس گزارشات اخیر، روز پنجشنبه موسسان Bored Ape Yacht Club (BAYC)  یک جلسه در رابطه با ایردراپ را برگزار کردند. در این جلسه موسسان توکن‌های APE را به همه کسانی که NFTهای BAYC داشتند، می‌دادند. طبق گزارشات، یک کاربر از سیستم سوء‌استفاده کرده و توکن‌هایی را به دست آورده است.

این تیم حدودا ۱۵۰ میلیون توکن به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار را بین افراد تقسیم کرده است. میزان توکن‌های هر دارنده حدود ۱۰,۰۹۴ است.

همانطور که ذکر شد، کاربر anon از این سیستم سوءاستفاده کرده و موفق شد توکن‌ها را با استفاده از این وام NFTها جمع‌آوری کند.

جمع‌اوری بیش از ۱/۱ میلیون توکن APE

در حالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران این حرکت کاربر را تحسین می‌کنند، یک شرکت امنیتی این رویداد را حمله نامید. BlackSecTeam بیان کرد:

ما فکر می‌کنیم این حرکت یک حمله است زیرا سیستم امنیت ایردراپ آسیب دیده است.

به گفته چندین متخصص بهترین راه برای جلوگیری از چنین حملات، در نظر گرفتن یک بازه زمانی برای اهدای NFTها است.

عملکر مثبت Apecoin

پس از این ایردراپ، Apecoin عملکرد خوبی داشت. قبلا این سکه زمانی که در CMC فهرست شده بود، تقریبا در قیمت ۷/۸ دلار معامله می‌شد. تنها چند ساعت پس از فهرست  شدن به ۱۷/۷ دلار رسید. اکنون نیز در قیمت ۱۴ دلار معامله می‌شود. براساس گزارشات، این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ درصد رشد کرده است.

ارزش این شبکه نیز بیش از ۴ میلیارد دلار است و در رتبه بندی ارزش بازار در رتبه ۳۴ قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات این توکن به بیش از ۹ میلیرد دلار رسیده است.

منبع خبر: Crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.