رشد ناگهانی ۱۱ درصدی قیمت TRX: دلیل این رشد چیست؟

رشد ناگهانی ۱۱ درصدی قیمت TRX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی بلاک‌چین TRON به طور ناگهانی ۱۱ درصد رشد کرد. گفتنی است که با رشد ناگهانی ۱۱ درصدی قیمت TRX، این توکن در بین ۲۰ رمزارز برتر بازار قرار گرفت. حال سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال مشتاقند بدانند که دلیل این رشد ناگهانی چه بوده؟ برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ناگهانی ۱۱ درصدی قیمت TRX

توکن بومی بلاک‌چین TRON به طور ناگهانی رشد ۱۱ درصدی را ثبت کرد. شایان ذکر است که این توکن نسبت به هفته گذشته نیز ۱۲ درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت ۰/۰۸۰۴۳ دلار معامله می‌شود.

توکن TRON با ثبت این رشد، در بین ۲۰ رمزارز برتر بازار نیز قرار گرفت. با توجه به توییت منتشر شده توسط جاستین سان، در حال حاضر ترون در بلاک‌چین اتریوم نیز در دسترس است و سرمایه‌گذاران می‌توانند این توکن را در بلاک‌چین اتریوم معامله کنند.

رشد ناگهانی ۱۱ درصدی قیمت TRX

در پایان این هفته بسیاری از توکن‌هایی که روند نزولی داشتند، توانستند ضرر و زیان ثبت شده را تا حدی جبران کنند. ترون نیز از این دسته توکن‌ها بود.

رشد ناگهانی ۱۱ درصدی قیمت TRX

توکن بومی شبکه ترون بعد از ۲۲ مارس که به سطح 0/056 دلاری رسید، روند صعودی ثابتی داشته. این توکن در ۲ ژوئن توانست به بالاترین سطح خود یعنی ۰/۰۸۴ دلار برسد.

با این رشد trx توانست در بین ۲۰ رمزارز برتر بازار قرار گیرد. با توجه به گزارشات، در حال حاضر ارزش بازار این توکن ۷/۷۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: u.today

ترون
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.