پلتفرم Wintermute هک شد!

هک ۱۶۰ میلیون دلاری Wintermute
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

پلتفرم Wintermute هک شد. طبق گفته مدیر عامل این شرکت، هک ۱۶۰ میلیون دلاری Wintermute در حوزه مرتبط با DeFi  این پلتفرم صورت گرفته و خوشبختانه CeFi و OTC را تحت تأثیر قرار نداده است. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

هک ۱۶۰ میلیون دلاری Wintermute

پلتفرم Wintermute، یکی از پیشروان بازارساز یا market makers دارایی‌های دیجیتال است که برای صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز نقدینگی ارائه می‌دهد. به گفته مدیر عامل این شرکت بزرگ، هک ۱۶۰ میلیون دلاری خوشبختانه حوزه‌های مرتبط با CeFi و OTC را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

مدیرعامل شرکت Wintermute همچنین اظهار داشت:

هر شرکت و صرافی که با Wintermute همکاری می‌کند نیاز نیست نگران سرمایه خود باشد. البته تا چند روز آینده خدمات این پلتفرم اختلالاتی خواهد داشت که به زودی رفع خواهد شد.

بر اساس گزارش منتشر شده در مورد این هک بزرگ، ۹۰ دارایی دیجیتال به ارزش واقعی بیش از ۱ میلیون دلار در این پروسه به سرقت رفته است که با توجه به مقدار آن احتمالا به طور عمده فروخته نخواهند شد.

مدیرعامل Wintermute همچنین اظهار داشت که می‌داند برخی از وام‌دهندگان ترجیح می‌دهند وام‌های خود را فراخوانی کنند و این شرکت می‌تواند به طور کامل وجوه وام‌ها را به این وام‌دهندگان برگرداند.

با توجه به اظهارات مدیر عامل Wintermute  می‌توان گفت این شرکت از ثبات مالی بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به ثبات مالی آن قادر خواهد بود از ایجاد هرگونه مشکل مالی در CeFi جلوگیری کند.

پس می‌توان گفت که تامین نقدینگی و ایجاد بازار برای صرافی‌های متمرکز مانند معاملات فرابورس، همچنان مثل قبل ادامه خواهد داشت.

با توجه به روند هک ممکن است سرمایه‌گذاران بتوانند تا حدی سرمایه خود را دوباره به دست آورند. همچنین اعتبار سنجی و ماینرها از نظر فنی می‌توانند از انتقال وجوه دزدیده شده در صرافی‌های غیرمتمرکز جلوگیری کنند، البته این قضیه هنوز کمی پیچیده است و نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی همین امر می‌تواند به سرمایه‌گذاران برای بازگشت وجوه‌شان کمک بزرگی کند.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.