خروج 168 هزار بیت‌کوین از مبادلات ارزهای دیجیتال و ورود گاوها به بازار برای افزایش قیمت BTC

خروج 168000 بیت کوین از مبادلات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین توانست در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۰ درصد رشد کرده و به بالای سطح ۳۰ هزار دلار باز گردد. گاوها در ۱۳ می (امروز) وارد عمل شدند و قیمت این رمزارز محبوب را به نزدیکی سطح ۳۱ هزار دلار رساندند. با خروج ۱۶۸۰۰۰ بیت کوین از مبادلات، روند نزولی این رمزارز کاهش یافت و به نظر می‌رسد با ورود گاوها، ورق برگشته است.

خروج ۱۶۸۰۰۰ بیت کوین از مبادلات

با خروج ۱۶۸,۰۰۰ بیت‌کوین از صرافی‌ها، بیت‌کوین الگوی چکش شمع معکوس را نشان داد. ظهور این الگو در یک روند نزولی معمولا خبر از اتمام این روند می‌دهد. حال قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۰ درصد افزایش یافته و به بالای سطح ۳۰ هزار دلار رسیده است.

در واقع گاوها امروز وارد عمل شدند و قیمت این رمزارز را به نزدیکی سطح ۳۱ هزار دلار رساندند. از طرفی دیگر، RSI بیت‌کوین به طور ثابت در منطقه فروش بیش از حد باقی مانده است.

خروج 168000 بیت کوین از مبادلات

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۰ درصد رشد کرده است. بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant که ۲۱ پلتفرم اصلی را رصد می‌کند، تنها در ۱۱ و ۱۲ می، موجودی مبادلات بیش از ۲۴,۳۳۵ بیت کوین کاهش یافته بود.

در همین حین میزان خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها نیز شدت گرفته بود، به طوری که سرمایه‌گذاران ۱۶۸ هزار بیت‌کوین را از صرافی‌ها خارج کردند.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.