رشد ۱۷ درصدی ریپل در یک هفته گذشته: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

رشد ۱۷ درصدی ریپل در یک هفته گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ فروردین ۱۴۰۲

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از رشد ۱۷ درصدی ریپل در یک هفته گذشته می‌دهند. این رمزارز تنها در ۲۴ ساعت گذشته، رشد ۴/۲ درصدی را ثبت کرده و به ۰/۴۴۸ دلار رسیده است. برای مشاهده از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۱۷ درصدی ریپل در یک هفته گذشته

ریپل ششمین رمزارز محبوب بازار ارزهای دیجیتال، با رشد چشمگیر خود در ۲۴ ساعت گذشته به ۰/۴۴۵ دلار رسید. جالب است بدانید این رمزارز در یک هفته گذشته نیز رشد ۱۶/۷۴ درصدی را ثبت کرد و از بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) که حدود ۰/۲۰ درصد و ۳/۶۶ درصد در هفت روز گذشته افت کرده بودند، پیشی گرفت.

این رمزارز محبوب در ۲۱ مارس نیز رشد قیمت داشت، به طوری که از پایین‌ترین سطح خود یعنی ۰/۳۷۲ دلار به بالاترین سطح یعنی ۰/۴۹۲ دلار رسید. این رشد روز بعد نیز ادامه داشت.

با توجه به نمودار قیمتی، ریپل روند صعودی در پیش دارد. این روند صعودی جدید الگویی ادامه دار بوده و ممکن است نتیجه آن افزایش شدید قیمت باشد. شاخص RSI روزانه ریپل نیز کمی افزایش پیدا کرده و به محدوده ۶۰ رسیده که نشان دهنده روند صعودی آن است.

امکان دارد قیمت XRP تحت تاثیر احساسات گسترده در بازار ارزهای دیجیتال قرار گیرد. با توجه به انتظار کاهش نرخ بهره و کاهش تورم، طی یکی دو هفته گذشته در بازارهای ارزهای دیجیتال شاهد رشد قیمت بسیاری از رمزارزها بودیم.

با وجود اینکه رمزارزهای محبوب بازار ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین و اتریوم در حال ثبت ضرر بوده‌اند، XRP روند صعودی را در پیش گرفته است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.