رشد ۱۰۰ درصدی توکن وان اینچ (۱Inch)

رشد ۱۰۰ درصدی توکن وان اینچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ آبان ۱۴۰۰

ارز دیجیتال وان اینچ (۱Inch) پلتفرمی است که با هدف جمع‌آوری صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مختلف در یک فضا، روی کار آمده. این ارز دیجیتال امروز برای مدتی با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه شد و به اوج قیمتی جدیدی دست یافت. برای اطلاع از خیر رشد ۱۰۰ درصدی توکن وان اینچ با بیتستان همراه باشید.

امروز صبح شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی ارز دیجیتال وان اینچ بودیم. این جهش کوتاه منجر به رسیدن به اوج قیمتی جدید ۸/۶۵ شد.

این رشد خیره کننده در حالی به وقوع پیوست که قیمت این توکن در هفته گذشته بین ناحیه ۳/۷۲ دلار تا ۴/۵۳ دلار در نوسان بود. تقریبا در ساعت ۷ صبح، این ارز دیجیتال از ۴/۱۸ دلار به ۶ دلار افزایش یافت. سپس بعد از رسیدن به اوج قیمتی جدید در ساعت ۹ این رشد به پایان رسید.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در قیمت ۶/۸۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۶۵ درصد رشد داشته است.

رشد توکن وان اینچ

ارز دیجیتال وان اینچ تنها توکن DeFi نیست که اخیرا ارزش آن افزایش یافته است. ارز دیجیتال AAVE در ماه گذشته ۵ درصد و در هفته گذشته ۱۹/۲ درصد رشد داشته. این ارز دیجیتال تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷/۲ درصد افزایش و در قیمت ۴۲۷ دلار رسیده است.

بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرد!

ادامه خبر سقوط بیت‌کوین را بخوانید

کاهش ارزش برخی از رمزارزها

Uniswap، یک صرافی غیرمتمرکز شناخته شده در جامعه کریپتو، در هفت روز گذشته تقریبا ۴ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش ارزش برخی رمزارزها

Sushiswap و Maker نیز روند نزولی دارند. که یکی از رقیبان Uniswap شناخته می شود، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد و تنها در یک ساعت گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافته است.

منبع خبر: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.