XMU و SAND، دو توکنی که در سال ۲۰۲۲ رشد انفجاری خواهند داشت

۲ توکنی که در سال ۲۰۲۲ رشد انفجاری خواهند داشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: در سال‌های اخیر رمزارزها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و با اضافه شدن فناوری‌های جدید نیز محبوبیت‌شان همچنان در حال افزایش است. یکی از این فناوری‌های تازه اضافه شده، متاورس نام دارد و توکن‌های زیادی نیز حول محور این فناوری ایجاد شده‌اند. در ادامه به معرفی ۲ توکنی که در سال ۲۰۲۲ رشد انفجاری خواهند داشت و جزو توکن‌های متاورسی هم هستند، خواهیم پرداخت.

همان طور که گفتیم، توکن‌هایی که با ماهیت متاورس راه‌اندازی می‌شوند، با محبوب شدن متاورس نیز در بین کاربران طرفداران زیادی پیدا می‌کنند. از جمله این توکن‌ها می‌توان به XMU و SAND اشاره کرد. بر اساس برخی بررسی‌های صورت گرفته توسط cryptodaily، این دو توکن در سال ۲۰۲۲ رشد به شدت خوبی خواهند داشت.

معرفی توکن Mushe (XMU)

این توکن به تازگی راه‌اندازی شده و اکنون در مرحله پیش فروش است. بر اساس داده‌ها و اطلاعات موجود، این توکن دیجیتالی بر تراکنش‌های همتا به همتا متمرکز شده است و اگر دقیق‌تر آن را مورد بررسی قرار دهیم، در بازار NFT و متاورس نیز برتری‌های زیادی در مقایسه با دیگر توکن‌ها دارد.

در واقع این توکن خرید زمین و ملک در یک دنیای متاورسی را آسان‌تر می‌کند. همچنین در یک بازی نیز به کاربران اعطا خواهد شد و بازیکنان می‌توانند با بازی کردن، درآمد کسب کنند.

این توکن و تیم سازنده آن همچنین می‌خواهد از متاورس خود برای ایجاد یک سیستم بانکی و مالی کامل استفاده کنند که ممکن است موجب توسعه بسیار بزرگ این توکن در آینده شود. تیم Mushe Token (XMU) به جای تمرکز بر یک صنعت خاص، قصد دارد سیستمی ایجاد کند که شامل یک بازار NFT، یک امپراتوری متاورس و یک کیف پول بومی می‌شود.

این توکن با دریافت کارمزدهای پایین و ارائه خدمات زیاد به مشتریان خود به دنبال آن است تا خود را به عنوان یک ارز دیجیتال مستقل در بازار تثبیت کند، چیزی که بسیاری از ارزهای دیجیتال هنوز نتوانسته‌اند به آن دست یابند.

آشنایی با Sandbox (SAND)

Sandbox (SAND) یک توکن بازی شناخته شده است که در شبکه اتریوم (ETH) راه اندازی شده. سندباکس یک محیط دیجیتالی است که در آن کاربران می‌توانند آزادانه آیتم بسازند، بخرند، بفروشند، و فعالیت اجتماعی داخل بازی داشته باشند.

این متاورس مبتنی بر بلاک‌چین، به کاربران اجازه می‌دهد که هم خالق باشند و به عنوان یک کاربر مراحل را طی کنند و فعالیت داشته باشند. در واقع سند باکس قدرت NFT و DAO را برای ایجاد یک جامعه فعال با هم ترکیب می‌کند.

Sandbox توکن SAND را برای تسهیل تراکنش‌های پلتفرم خود معرفی کرده است. از آنجایی که پروژه بر روی محتوای تولید شده توسط کاربر تمرکز دارد، Sandbox یک متاورس ایجاد می‌کند که در آن بازیکنان و کاربران فعالانه در توسعه بازی شرکت دارند.

برای خرید توکن SAND می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

خرید توکن SAND

منبع: cryptodaily

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.