نهنگ‌های بازار بیش از ۲۰ میلیارد توکن شیبااینو خریدند!

خرید ۲۰ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ دی ۱۴۰۰

بیتستان: براساس داده‌های ارائه شده از Etherscan، نهنگ‌های بازار امروز بیش از ۲۰ میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرده‌اند. این میزان خرید در یک ساعت گذشته اتفاق افتاده است. برای اطلاع از جزئیات خبر خرید ۲۰ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها همراه ما باشید.

براساس داده‌های ارائه شده از Etherscan، در یک ساعته گذشته نهنگ‌های بازار تقریبا ۲۱ میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرده‌اند.

هشت انتقال بزرگ رمزارز شیبااینو، امروز توسط نهنگ‌ها انجام شده است.

بیشترین مقدار انتقال یافته توسط نهنگ‌ها ۶,۳۴۸,۹۹۰,۶۸۹ SHIB است. دومین انتقال SHIB  برابر با ۳,۵۳۰,۸۶۰,۲۸۰ و سومین انتقال برابر با ۲,۷۹۹,۹۹۰,۰۰۰ است.

چهار روز پیش، در ۲۱ دسامبر، u.today گزارش داد که یک نهنگ اتریوم ۴ تریلیون SHIB را به کیف‌پول خود اضافه کرده است. زمانی که این خرید انجام شد، رمزارز شیبااینو ۸ درصد رشد کرده بود.

در همان روز نهنگ بزرگ دیگری ۳۴ میلیارد توکن شیبااینو خریداری کرد.

براساس اطلاعاتی که Whale stats در توییتر به اشتراک گذاشت، در ۲۴ دسامبر، یکی دیگر از نهنگ‌های اتریوم ۵۳,۶۸۴,۹۴۵,۴۲۳ شیبااینو را خریداری کرده است.

خرید ۲۰ میلیارد توکن شیبا اینو توسط نهنگ ها

۲۱۱ میلیون توکن SHIB فردا سوزانده خواهد شد!

براساس اطلاعات ارائه شده، در ۲۶ سپتامبر یک مهمانی برای سوزاندن توکن SHIB  توسط شرکت Bigger Entertainment برگزار خواهد شد. تا ۲۴ دسامبر ۲۱۱ میلیون توکن شیبااینو قرار بود سوزانده شود، اما در این دو روز امکان دارد، این مقدار افزایش یابد.

براساس گزارشات بیش از ۷۶۰ میلیون SHIB در این هفته سوزانده شده است. استیون کوپر (Steven cooper) در یکی از توییت‌های خود بیان کرده بود که مقدار سوزاندن شیبااینو در شصت روز آینده، دو برابر می‌شود.

از ماه اکتبر تاکنون ۸۶۸,۰۴۹,۶۲۳ توکن SHIB توسط تیم استیون کوپر سوزانده شده است.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.