یک نهنگ ناشناس، 20 میلیون دلار XRP از صرافی بیت استمپ خارج کرد!

خروج 20 میلیون دلار XRP از صرافی بیت استمپ توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: ریپل از جمله ارزهای دیجیتالی است که فراز و نشیب‌های بسیاری به خود دیده است. این رمزارز قبلا تا مرز ورشکستگی پیش رفته است اما اخیرا سیر صعودی را پیش گرفته بود. با اصلاح اخیر بازار این رمزارز بار دیگر با کاهش قیمت مواجه شد. آیا خروج 20 میلیون دلار XRP از صرافی بیت استمپ توسط یک نهنگ، می‌تواند تاثیر کمی بر قیمت این رمزارز بگذارد؟

خروج 20 میلیون دلار XRP از صرافی بیت استمپ توسط یک نهنگ

طبق گزارش‌های ارائه شده، فعالیت معاملاتی در بازار پس از اصلاح اخیر، با کاهش 10 درصدی مواجه شده است و برخی از نهنگ‌ها تصمیم گرفته‌اند دارایی‌های XRP خود را از صرافی‌ها خارج کنند. این حرکت سیگنال خوبی برای هولدرها به حساب می‌آید. اما خروج 20 میلیون دلار XRP از صرافی بیت استمپ توسط یک نهنگ، چه تاثیری بر بازار این رمزارز خواهد گذاشت؟

طبق داده‌های ارائه شده، یک کیف پول ناشناس تقریبا ۲۰ میلیون دلار سکه XRP را از صرافی Bitstamp به یک کیف پول ناشناس دیگر منتقل کرده است. در حال حاضر سرنوشت این سکه‌ها مشخص نشده است.

خروج 20 میلیون دلار XRP از صرافی بیت استمپ

موجودی این کیف پول که تقریبا 20 میلیون سکه به حساب آن واریز شده است، اکنون به 51 میلیون XRP رسیده است.

این کیف پول ناشناخته حجم زیادی از وجه را به صرافی منتقل می‌کند و سپس همان مقدار وجه را به کیف پول خود واریز می‌کند. برخی از کاربران مدعی شده‌اند که این کیف پول‌ها در یک طرح اختلاط استفاده می‌شوند و عملکرد آن‌ها غیرقانونی است.

اما با توجه به داده‌ها، احتمال این که این کیف پول به طور رسمی به صرافی Bitstamp گره خورده باشد، بیشتر است. احتمالا این کیف پول، برای تامین نقدینگی یا به عنوان کیف پول سرد در صرافی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که، تمام کیف پول‌هایی که متعلق به صرافی‌ها هستند باید نشان‌گذاری شوند.

عملکرد XRP در بازار ارزهای دیجیتال

رمزارز XRP، اخیرا 10 درصد از ارزش خود را از دست داده بود که امروز با افزایش 2 درصدی مواجه شد.اما این بهبود برای هولدرهای این رمزارز کافی نیست، زیرا ریپل روند دو ماهه خود را با سقوط به زیر سطح 1 دلار شکسته است.

در زمان انتشار این خبر، XRP با 0.95 دلار معامله می‌شود.

منبع: U.TODAY

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.