نرخ هش اتریوم کلاسیک به بالاترین سطح خود رسید!

رشد ۲۰۰ درصدی نرخ هش اتریوم کلاسیک در یک ماه اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: براساس گزارشات ارائه شده از سمت استخر ۲miners، نرخ هش اتریوم کلاسیک تنها در ۳۰ روز رشد ۲۰۰ درصدی را ثبت کرده. با رشد ۲۰۰ درصدی نرخ هش اتریوم کلاسیک در یک ماه اخیر قیمت این توکن نیز به ۳۸/۱۲ دلار رسیده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر خبر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۲۰۰ درصدی نرخ هش اتریوم کلاسیک در یک ماه اخیر

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط استخر ۲miners، نرخ هش اتریوم کلاسیک تنها در ۳۰ روز به بالاترین سطح خود یعنی ۶۵/۴۶ تراهش در ثانیه رسیده است.

نرخ هش به عنوان معیاری برای سنجش میزان خروجی از استخرهای استخراج است. این معیار میزان قدرت محاسباتی استفاده شده در تولید یک بلاک را نشان می‌دهد.

امروز ادغام اتریوم که بسیاری از افراد در انتظار آن هستند، راه‌اندازی خواهد شد. پس از این ادغام بلاک‌چین اتریوم دیگر از عملیات استخراج پشتیبانی نخواهد کرد از این رو ماینرها به بلاک‌چین‌های دیگر که با اثبات کار فعالیت دارند، کوچ می‌کنند.

این ماینرها اخیرا اعلام کردند که قصد دارند فعالیت خود را بر روی اتریوم کلاسیک متمرکز کنند که با اجماع اثبات کار فعالیت می‌کند.

۲ ماینرز توضیح داد که در حال حاضر بعد از اتریوم تووکن‌هایی مثل Ravencoin، Firo، Cortex، Ergo، Aeternity، Beam، Bitcoin Gold، Ethereum Classic و Callisto سودآورترین توکن‌ها هستند.

مهاجرت ماینرهای اتریوم به اتریوم کلاسیک یکی از دلایل اصلی رشد نرخ هش آن است. در پی رشد نرخ هش اتریوم کلاسیک، قیمت این توکن با ۷/۵۳ درصد رشد به ۳۸/۱۲ دلار رسید.

منبع: blockchain

اتریوم کلاسیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.