تعداد بیت‌کوین‌های فیزیکی به ۴۲,۵۱۶ واحد رسید: حدود ۲۵۰ بیت کوین فیزیکی در ۶ ماه اخیر نقد شده است

نقد شدن حدود ۲۵۰ بیت کوین فیزیکی در ۶ ماه اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: از ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ تا به امروز، نزدیک به ۲۵۰ بیت‌کوین فیزیکی Casascius بازخرید شده است. به طوری که در ۱۸ سپتامبر، ۱۹,۹۲۰ بیت‌کوین فیزیکی کاساسیوس فعال وجود داشت، اما امروز این تعداد تقریباً به ۱۹,۶۷۶ واحد رسیده است. با نقد شدن حدود ۲۵۰ بیت کوین فیزیکی در ۶ ماه اخیر، ۱۹,۶۷۶ بیت‌کوین فیزیکی باقی مانده تا نقد شود.

نقد شدن حدود ۲۵۰ بیت کوین فیزیکی در ۶ ماه اخیر

بیت‌کوین‌های فیزیکی، سکه‌هایی هستند که توسط مایک کالدول ساخته شدند و ارزشی گاها بالاتر از نوع دیجیتالی بیت‌کوین دارند. بیت‌کوین‌های فیزیکی با نام Casascius شناخته می‌شوند و هر سکه مقداری بیت‌کوین دارد که در قالب یک کلید خصوصی (۸ کاراکتر اول آدرس بیت‌کوین‌‌) پشت هر سکه حک شده است.

نقد شدن حدود ۲۵۰ بیت کوین فیزیکی در ۶ ماه اخیر

برخی از این سکه‌ها دارای ۰/۵ بیت‌کوین هستند، در حالی که برخی از آن‌ها یک، ۲۵، ۵۰۰ و حتی ۱۰۰۰ واحد بیت‌کوین دارند. جالب است بدانید که ۴۲,۵۱۶ بیت‌کوین به ارزش ۱/۹ میلیارد دلار روی بیت‌کوین‌های فیزیکی Casascius بارگذاری شده تا خریداران بتوانند بعد از خرید، لایه هولوگرام را برداشته و بیت‌کوین خود را نقد کنند.

سکه‌هایی که هیچ بیت‌کوینی ندارند، به قیمت ۱ پنی خرید و فروش می‌شوند.

نقد شدن حدود ۲۵۰ بیت کوین فیزیکی در ۶ ماه اخیر

در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱، تقریباً ۴۳,۰۰۰ بیت‌کوین خرج نشده روی ۱۹,۹۲۰ بیت‌کوین فیزیکی Casascius باقی مانده بود، اما حالا این مقدار به ۴۲,۵۱۶ بیت کوین رسیده و نشان می‌دهد که ۴۸۴ بیت‌کوین به ارزش ۲۲/۲ میلیون دلار در ۱۹۸ روز گذشته بازخرید شده است.

منبع: news.bitcoin

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.