این ۳ ارز دیجیتال بعد از ادغام اتریوم رشد خواهند کرد

۳ ارز دیجیتالی که بعد از ادغام اتریوم رشد خواهند کرد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: رمزارز اتریوم در حال پشت سر گذاشتن مراحل نهایی ادغام خود است. البته تاثیرات این ادغام فقط به ETH محدود نخواهد بود، بلکه رمزارزهای دیگر نیز تحت تاثیر این ادغام قرار خواهند گرفت. در ادامه قصد داریم ۳ ارز دیجیتالی که بعد از ادغام اتریوم رشد خواهند کرد را معرفی کنیم.

پس از سال‌ها انتظار، سرانجام اتریوم برای تبدیل شدن به یک بلاک‌چین از نوع اثبات سهام (PoS) آماده شد. این ادغام بدون شک تاثیر زیادی بر روی توکن ETH خواهد گذاشت، اما رمزارزهای دیگری نیز می‌توانند تحت تاثیر این ادغام قرار گرفته و رشد کنند.

اتریوم آخرین مورد از سه شبکه آزمایشی عمومی خود را با نام Goerli در ۱۱ اوت تکمیل و عرضه کرد. از این رو می‌توان چنین گفت که اتریوم برای ادغام وارد فاز نهایی شده است. سه توکنی که پیش بینی شده به دنبال ادغام اتریوم رشد کنند، عبارتند از:

  • LDO
  • ETC
  • OP

در ادامه به بررسی و پیش بینی صورت گرفته هر کدام از این رمزارزها خواهیم پرداخت.

۱- توکن Lido DAO (LDO)

۳ ارز دیجیتالی که بعد از ادغام اتریوم رشد خواهند کرد

Lido DAO از نظر میزان ارزش قفل شده‌ای که در پلتفرم قرارداد هوشمند اتریوم دارد، پیشروترین سرویس سهامداری است. این پلتفرم ۴/۱۵ میلیون اتریوم را در قراردادی موسوم به ETH 2.0 قرار داده. این ادغام می‌تواند تقاضا برای خدمات Lido DAO را افزایش دهد.

جالب است بدانید، زمانی که اعلام شد اتریوم قصد دارد مکانیزم خود را به PoS تغییر دهد، توکن LDO بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرد. حال این پیش بینی صورت گرفته که در صورت اجرایی شدن ادغام؛ این توکن دوباره رشد بسیار خوبی داشته باشد.

می‌توان چنین گفت که LDO یکی از دارایی‌های رمزنگاری است که می‌تواند بیشترین سود را از ادغام اتریوم داشته باشد.

۲- توکن اتریوم کلاسیک (ETC)

۳ ارز دیجیتالی که بعد از ادغام اتریوم رشد خواهند کرد

اتریوم کلاسیک (ETC) یکی دیگر از رمزارزهایی است که در هفته‌های اخیر توجه گاوها را به خود جلب کرده. اتریوم کلاسیک تقریباً تمام ویژگی‌های فنی شبکه فعلی PoW Ethereum را دارد و همین موضوع باعث شده تا به یک پناهگاه برای استخراج کنندگان اتریوم تبدیل شود.

ETC نیز همانند توکن LDO از زمان اعلام خبر ادغام اتریوم در ۱۴ جولای، بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده؛ بنابراین احتمال ادامه روند صعودی آن در آینده و پس از ادغام بالا است.

۳- توکن Optimism (OP)

۳ ارز دیجیتالی که بعد از ادغام اتریوم رشد خواهند کرد

Optimism یک سرویس برای جمع آوری اتریوم است. به عبارت دیگر، داده‌های مربوط به تراکنش‌های انبوه و خارج از زنجیره را جمع و پس از رسیدن به اجماع، نتایج را به شبکه اصلی اتریوم باز می‌گرداند.

این ادغام روند Optimism را بسیار بهبود خواهد داد. جالب اینجاست که توکن OP، توکن حاکمیتی Optimism، از زمان اعلام تاریخ ادغام اتریوم تقریباً ۲۵۰ درصد رشد کرده است.

از این رو این ادغام می‌تواند هم نحوه جمع آوری داده‌ها توسط Optimism را بهبود بخشد و هم قیمت OP را افزایش دهد.

منبع: cointelegraph

اتریوم اتریوم کلاسیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.