در پی انتشار خبر لیست شدن LDO در بایننس، این توکن ۳۰ درصد رشد کرد

جهش ۳۰ درصدی توکن LDO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: بعد از این که بایننس اعلام کرد، قصد دارد توکن LDO را لیست کند، این توکن ۳۰ درصد رشد کرد. جالب است بدانید که جهش ۳۰ درصدی توکن LDO تنها در عرض یک ساعت رخ داد. توکن اختصاصی Lido DAO از ساعت ۱۱ به وقت UTC در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

جهش ۳۰ درصدی توکن LDO

توکن LDO از ساعت ۱۱ به وقت UTC در دسترس کاربران صرافی بایننس قرار خواهد گرفت. Lido، یک پلتفرم DeFi مبتنی بر اتریوم است که بیشترین سهم بازار در سهام ETH را دارد. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده توسط DeFi Llama، پروتکل Lido DAO دومین پروتکل بزرگ مالی غیرمتمرکز (DeFi) بر اساس ارزش کل قفل شده (TVL) است.

LDO قرار است در بلاک‌چین‌های اتریوم، ترا، سولانا و چند بلاک‌چین دیگر ارائه شود. قیمت توکن LDO در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۵ درصد افزایش یافته است.

در میان افزایش علاقه به اتریوم نسخه ۲، LDO به محبوب‌ترین پلتفرم استیکینگ اتریوم تبدیل شده است. با این حال، پس از اینکه توسعه دهندگان ادغام اتریوم را تا سه ماهه سوم به تعویق انداختند، قیمت LDO به طور قابل توجهی کاهش یافت.

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، حجم معاملات این توکن بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته و قیمت LDO را به بالاترین سطح (۳/۵۱ دلار در ۲۴ ساعت گذشته) رسانده است. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۳/۳۹ دلار معامله می‌شود.

به نظر می رسد که تقاضا برای Lido در حال افزایش است. ناگفته نماند که Lido برای مدت کوتاهی به برترین پروتکل DeFi تبدیل شد، زیرا کل ارزش قفل شده (TVL) آن به بیش از ۲۰ میلیارد دلار جهش کرد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.