کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین ۳۰ درصد کاهش یافت

کاهش ۳۰ درصدی کارمزد تراکنش های بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: بیت‌کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، در روزهای اخیر نشان داد که قصد دارد یک روند صعودی را شروع کند. این روند صعودی باعث شد که کارمزد تراکنش‌های انجام شده در این شبکه به بالاترین حد خود برسد، اما در حال حاضر شاهد کاهش ۳۰ درصدی کارمزد تراکنش های بیت کوین هستیم و هزینه تراکنش‌ها در این شبکه به ۱۴ دلار رسیده است.

کاهش ۳۰ درصدی کارمزد تراکنش های بیت کوین

تراکنش‌های صورت گرفته در شبکه بیت‌کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، در چند روز گذشته به شدت افزایش یافت و به همین دلیل، کارمزد تراکنش‌های در شبکه آن نیز به بالاترین حد خود در دو سال گذشته یعنی ۳۰ دلار رسید.

کارمزد تراکنش‌ها در شبکه این رمزارز، آخرین بار در آوریل ۲۰۲۱ به اوج خود رسیده بود. پس از این اوج گرفتن، کارمزد تراکنش‌ها ۳۰ درصد کاهش یافت و از ۲۰/۳۴ دلار به ۱۴ دلار رسید.

به صورت دقیق‌تر و طبق گزارشات Ychart، کارمزد تراکنش‌های این شبکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰/۹۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاهش ۳۰ درصدی کارمزد تراکنش های بیت کوین

به گفته بعضی از تحلیلگران؛ افزایش کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین می‌توانست به تراکنش‌های دیگر شبکه‌ها نیز آسیب بزند. کاهش کارمزد ممکن است خبر خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد.

با وجود نوسانات قیمتی در کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین، قیمت این رمزارز همچنان افت می‌کند. اخیرا، بایننس، نقل و انتقال بیت‌کوین را متوقف کرد و باعث شد که قیمت این رمزارز به زیر ۲۸ هزار دلار سقوط کند.

امروز نیز بیت‌کوین با قیمت ۲۶,۸۴۵ دلار معامله شده که در ۲۴ ساعت گذشته، افت قیمت ۲/۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: thenewscrypto

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.