۲۷۶ میلیون توکن شیبااینو دیگر در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است

سوزانده شدن ۲۷۶ میلیون توکن شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ شهریور ۱۴۰۱

سوزانده شدن ۲۷۶ میلیون توکن شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته در پلتفرم جدید توکن سوزی این توکن، جامعه‌ی شیبااینو را هیجان زده کرد. در این فرایند، شخصی بیش از ۱۶۰ میلیون SHIB را در یک فرایند سوزاند. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

سوزانده شدن ۲۷۶ میلیون توکن شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته

در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۷۶ میلیون توکن شیبااینو سوزانده شده است. در این روند توکن سوزی، شخصی بیش از ۱۶۰ میلیون SHIB را در یک تراکنش به کیف پول‌های غیر قابل دسترس ارسال کرده است.

همانطور که توسط Shibburn گزارش شده، مقدار کلی توکن‌های شیبااینو ارسال شده به کیف پول‌های غیر قابل دسترس در شبانه روز گذشته شامل ۲۷۶,۲۸۰,۸۸۸ توکن می‌شود. این میزان توکن در ۲۲ تراکنش مختلف از گردش خارج شده است.  علاوه بر این، ۱۶۰,۵۴۹,۰۲۶ میم‌کوین دیگر هم در یک انتقال توسط یک کیف پول ناشناخته سوزانده شد.

توکن سوزی توسط ارتش SHIB، به صورت روزانه انجام می‌شود تا میزان توکن‌های Shiba Inu در گردش کاهش یابد.

ارتش SHIB توکن‌های خود را به این امید که شیبااینو کمیاب شود و قیمت آن بالا رود، می‌سوزانند. در مقایسه با روز جمعه می‌توان گفت میزان توکن سوزی شیبااینو، بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به طور کلی، تا به امروز در مجموع ۴۱۰,۳۷۸,۵۶۸,۱۱۱,۹۷۱ توکن SHIB از گردش خارج شده؛ اما هنوز ۵۵۸,۱۸۶,۹۵۴,۷۴۲,۲۲۴ SHIB در بازار موجود است و زمان زیادی طول می کشد تا ارتش SHIB آن‌ها را به کیف پول‌های غیر قابل دسترس انتقال دهند.

سوزانده شدن ۲۷۶ میلیون توکن شیبااینو در ۲۴ ساعت گذشته

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.