۴ آلت‌کوینی که بهتر است زیر نظر داشته باشید!

،بررسی رمزارزهای اتر، بایننس ایاس و پولکاداتت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

آلت‌کوین‌ها در روزهای گذشته  با تحولات قیمتی بسیاری مواجه شده‌اند. در حالی که بیت‌کوین،‌ اولین رمزارز برتر بازار رشد ملایمی را تجربه‌ می‌کند، آلت‌کوین‌ها در مسیر صعودی قرار دارند.

برخی از  رمزارزها، مانند اتر، بایننس‌کوین، پولکادات و ایاس در روزهای اخیر  عملکرد خوبی داشته‌اند. در این مقاله، تحلیل این چهار آلت‌کوین تا هفته آینده را می‌بینیم.

 

تحلیل اتر

 

اتر در ابتدای این هفته رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کرده است. دومین رمزارز بازار در ساعات پایانی روز جمعه ۱۳ فروردین به قیمت ۲۱۴۴ دلار رسید. با این حال، گاوها نتوانستند به صعود بیشتر قیمت اتر دامن بزنند. پس از مدتی بار دیگر قیمت اتر کاهش یافت و به ۲ هزار دلار رسید. 

 

با وجود کاهش قیمت اتر، گاوها هنوز هم به افزایش قیمت این رمزارز امیدوارند. به همین خاطر تمام تلاششان را برای بالا بردن قیمت این رمزارز انجام می‌دهند. هدف اصلی گاوها در حال حاضر بالا بردن قیمت اتر از ۲۰۴۰ دلار تا ۲۱۴۴ دلار است. در صورتی که مقاومت ۲۱۴۴ دلار شکسته شود، مسیر توسعه این رمزارز  هموار می‌شود. 

در صورتی که قیمت اتر افزایش یابد، مقصد بعدی این رمزارز  رسیدن به قیمت ۲۶۱۸ دلار خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص مقاومت نسبی اتر نشان‌دهنده تغییرات غیرمنتظره‌ای در قیمت این رمزارز است. به نظر می‌رسد قیمت اتر به زودی افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

با این همه، در صورتی که قیمت اتر کاهش یابد  و  به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه‌اش برسد، حرکات گاوها به جایی نمی‌رسد. شکست میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه با قیمت ۱۷۵۱ دلار، قیمت این رمزارز را بین ۱۲۸۹ دلار و ۲۰۴۰ دلار نگه می‌دارد.

نمودار ۴ ساعته اتر نشان‌دهنده احتمال رشد است. به عبارت بهتر پیش‌بینی می‌شود با توجه به نمودار ۴ ساعته اتر و میانگین متحرک نمایی به زودی اتر با صعود قیمت مواجه شود. تصور اینکه خرس‌ها به راحتی عقب‌نشینی کنند، دشوار است. 

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند تا هفته آینده قیمت اتر بین ۲۰۹۳ دلار و ۲۱۴۴ دلار باشد. رالی قیمتی اتر نزدیک‌ترین تصویری است که تحلیل‌گران به آن می‌اندیشند.

در صورتی که قیمت اتر افزایش یابد، احتمال کاهش میانگین متحرک نمایی وجود دارد.گفتنی است پس از هر رالی قیمتی، شاهد اصلاح قیمت خواهیم بود.

 

تحلیل قیمت بایننس کوین

 

بایننس کوین (BNB) مانند اتر بالاترین قیمت خود را در این هفته تجربه کرده است. روز جمعه ۱۳ فروردین بایننس کوین توانست رکورد بالاترین قیمتش را بشکند. همانطور که اتر نتوانست پس از تاچ بیشترین قیمت، صعودش را ادامه دهد، بایننس کوین هم  با کاهش قیمت مواجه شد. 

با این حال گاوها اجازه ندادند قیمت بایننس کوین کاهش زیادی داشته باشد. قیمت این رمزارز به زیر ۳۱۵ دلار نرسیده است. حفظ مقاومت ۳۱۵ دلار نشانه مثبتی برای افزایش دوباره قیمت بایننس‌کوین است. 

در صورتی که گاوها بتوانند سطح مقاومت ۳۱۵ دلار را حفظ کنند، می‌‌توانند به افزایش قیمت این رمزارز منجر شود. در صورتی که قیمت بایننس‌کوین از ۳۵۶ دلار بگذرد مقصد بعدی آن ۴۰۰ دلار است. همچنین پیش‌بینی می‌شود پس از ۴۰۰ دلاری شدن بایننس‌کوین قیمت این رمزارز ۴۳۰ دلار شود. احتمال دارد افزایش متوسط‌های قیمتی و شاخص مقاومت نسبی  به خرید بیش از حد منجر شود.

از سوی دیگر، اگر قیمت بایننس‌کوین کاهش یابد و به زیر قیمت ۳۱۵ دلار برسد، شاهد کاهش قیمت این رمزارز خواهیم بود.

نمودار ۴ ساعته بایننس ‌کوین مقاومت این رمزارز را بین ۳۴۸ دلار و ۳۵۶ دلار نشان می‌دهد. ممکن است در هفته پیش‌رو قیمت این رمزارز رشد سریعی داشته باشد. 

در صورتی که قیمت این رمزارز سقوط کند اما در منطقه ۳۱۵ دلار باقی بماند، می‌تواند بار دیگر رشد را تجربه کند. اگر خرس‌ها بتوانند در کوتاه مدت به کاهش قیمت بایننس‌کوین دامن بزنند، قیمت این رمزارز به زیر ۳۱۵ دلار می‌رسد.

 

تحلیل قیمت پولکادات

پولکادات که با نام اختصاری DOT شناخته می‌شود، همانند دو رمزارزی که در ابتدا تحلیلشان آورده شد، به بالاترین قیمت خود رسیده است.

پیش‌بینی می‌شود قیمت پولکادات تا هفته آینده روند رشد بی‌سابقه‌ای را طی کند.

با افزایش قیمت پولکادات به نظر می‌رسد خرس‌ها در مقابل گاوها شکست خورده‌اند. در حال حاضر قیمت این رمزارز به ۴۲ دلار رسیده است. 

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پولکادات قیمت ۳۶ دلار را نشان می‌دهد. پولکادات با توجه به میانگین متحرک نمایی و شاخص مقاومت نسبی در منطقه خرید قرار دارد.

اگر گاوها بتوانند قیمت این رمزارز را به ۴۶ دلار برسانند، شاهد رالی قیمتی دات خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود با شروع رالی قیمتی این رمزارز تا هفته آینده پولکادات ۵۳ دلاری شود.

اگرچه احتمال افزایش قیمت پولکادات بیشتر از کاهش آن است، نگرانی‌هایی برای حرکات خرس‌ها وجود دارد. با این همه میانگین‌ها و شاخص مقاومت نسبی حرکات مثبتی را نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد قیمت پولکادات به زودی رکورد ۴۶ دلار را بشکند.

 

تحلیل قیمت ایاس

 

ایاس روز ۱۲ فروردین مقاومت ۵/۶ دلار را شکسته و در روز ۱۳ فروردین به قیمت ۶/۲۵ دلار نزدیک شده است. از تیر ماه ۹۸ تاکنون قیمت ایاس کمتر از ۶/۲۵ دلار بوده است. با کم شدن فاصله تا شکست رکورد جدید قیمتی، امید تریدرها به ایاس افزایش می‌یابد.

تماشای روند افزایش قیمت ایاس و دیگر ارزهای گفته شده، نشان‌دهنده رشد دوباره قیمت آلت‌کوین‌هاست. همچنین سرمایه‌گذاران با توجه به عملکرد آلت‌کوین‌ها علاقه زیادی به آن‌ها پیدا کرده‌اند.

قیمت ایاس در ۱۴ فروردین به زیر ۵/۶ دلار رسید ولی همچنان نشانه‌های مثبتی برای افزایش دوباره قیمت این رمزارز وجود داشت. به عبارت بهتر مبارزه میان خرس‌ها و گاوها همچنان ادامه دارد. 

اگر خریداران بتوانند قیمت ایاس را تا سه روز ۵/۶ دلار نگه‌دارند، صعود قیمت این رمزارز حتمی است. در صورتی که قیمت این رمزارز به ۶/۵ دلار برسد ممکن است شاهد یک رالی جدید باشیم. در رالی قیمتی ایاس،‌ سرعت افزایش قیمت شدید خواهد بود و به نظر می‌رسد تا هفته آینده این رمزارز به ۷/۶ دلار برسد. همچنین احتمال دارد ایاس ۸/۶ دلاری شود.

نمودار ۴ ساعته قیمت ایاس نشان می‌دهد این رمزارز احتمالا در تله گاوی قرار دارد. 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.