پاداش یابندگان باگ‌های اتریوم ۴ برابر شد!

افزایش ۴ برابری پاداش برای یابندگان باگ های اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: تیم توسعه اتریوم برای اینکه مطمئن شوند هیچ مشکلی در ادغام اتریوم وجود ندارد، برای آن دسته از افرادی که باگ‌های شبکه اتریوم را اعلام کنند پاداش در نظر گرفته است. گزارشات اخیر نیز خبر از افزایش ۴ برابری پاداش برای یابندگان باگ های اتریوم می‌دهند.

افزایش ۴ برابری پاداش برای یابندگان باگ های اتریوم

با نزدیک شدن به زمان ادغام اتریوم، تیم توسعه برای اینکه مطمئن شود هیچ مشکلی در این شبکه وجود ندارد، اعلام کرد پاداشی را برای یابندگان باگ‌های اتریوم در نظر گرفته است.

در ابتدا این پاداش‌ها ۲۵۰ هزار دلار بود. طبق گزارشات ارائه شده از بلومبرگ، بنیاد اتریوم اکنون این پاداش را افزایش داده و به یک میلیون دلار رسانده است.

حدود سه هفته تا رویداد ادغام اتریوم باقی مانده است. گفتنی است که این بنیاد اعلام کرد هدف از افزایش پاداش، کاهش هرگونه باگی است که احتمال دارد در لحظه آخر رخ دهد.

آخرین تاریخ اعلام شده برای این ادغام ۱۵ سپتامبر است. گفتنی است که تنها دو روز پیش دو کلاینت باگ‌هایی را در به روز رسانی شبکه اصلی کشف کرده‌اند.

هدف از ادغام اتریوم، انتقال ساز و کار این شبکه از pow یه pos است. این ادغام کارایی شبکه را بهبود بخشیده و هزینه‌های تراکنش را کمتر خواهد کرد.

منبع: coingape

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.