۴۰۰ میلیون دلار در پی سقوط قیمت بیت‌کوین، لیکویید شد

لیکویید شدن ۴۰۰ میلیون دلار در پی سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ شهریور ۱۴۰۱

پس از کاهش قیمت بیت‌کوین، (کمتر از 20 هزار دلار) حدود ۴۰۰ میلیون دلار لیکویید شد. لیکویید شدن ۴۰۰ میلیون دلار در پی سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار دوباره احساسات بازار را به تلاطم انداخت. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

لیکویید شدن ۴۰۰ میلیون دلار در پی سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار

با قرمز شدن مجدد بازار ارزهای دیجیتال و رسیدن بیت‌کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، ۴۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌های کاربران لیکویید شد.

CryptoPotato گزارشی منتشر و اعلام کرد که  روند قیمت بیت‌کوین طی یک هفته گذشته ثابت بوده است. اما ناگهان قیمت این رمزارز ۴ هزار دلار کاهش یافت.

بیت‌کوین طی 7 روز گذشته، سطح ۲۲ هزار دلاری را به چالش می‌کشید اما نتوانست از آن فراتر رود و شدیدا سقوط کرد. این رمزارز بزرگ دیروز در سطح ۲۱۵۰۰ دلار ثابت مانده بود ولی زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بار دیگر به مردم در مورد رمزارزها هشدار داد قیمت این رمزارز دوباره افت کرد. می‌توان گفت بیت‌کوین بعد از آن برای اولین بار، ۱۰۰۰ دلار طی چند ساعت کاهش یافت.

توکن‌های دیگر نیز وضعیت بهتری نداشتند. قیمت برخی از آلت کوین‌ها مانند ETH ،SHIB و AVAX نیز شدیدا طی چند ساعت کاهش یافت. اتریوم پس از صعود به بالای ۱۷۰۰ دلار طی دور روز به زیر ۱۵۰۰ دلار سقوط کرد.

داده‌های CoinGlass خبر از این  می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، با کاهش قیمت بیت‌کوین، تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌ی معامله‌گران لیکویید شده است. در همین حین، بیش از ۱۲۵۰۰۰ معامله‌گر تاکنون سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند.

منبع: cryptopotato

اتریوم بیت کوین آوالانچ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.