رشد ۴۲ درصدی هش ریت بیت کوین در ۳ ماه

رشد ۴۲ درصدی هش ریت بیت کوین در ۳ ماه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: زمانی که هش ریت بیت‌کوین پایین می‌آید می‌توان فهمید که ماینرهای شبکه کاهش یافته‌اند. با افزایش قیمت بیت‎کوین، روز به روز تعداد استخراج کنندگان برای دستیابی به آن افزایش می‌یابد. رشد ۴۲ درصدی هش ریت بیت کوین در ۳ ماه، همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین رخ داده است.

قیمت بیت‌کوین در اکثر 28 روز گذشته، بالای 60 هزار دلار شناور بوده است. هش‌ریت شبکه بیت‌کوین نیز در این مدت به طور قابل توجهی افزایش یافته است. رشد ۴۲ درصدی هش ریت بیت کوین در ۳ ماه آن را از 110 EH/s به 157 EH/s رسانده است. علاوه بر این، پس از 9 تغییر متوالی در سختی استخراج، تخمین زده می‌شود که استخراج بیت‌کوین در 2 هفته آینده نسبت به سه ماه قبل 50 درصد دشوارتر خواهد بود.

تعداد هولدرهای شیبااینو به یک میلیون نزدیک شد!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

افزایش هش‌ریت بیت‌کوین همگام با رشد قیمت

هم اکنون، نرخ هش بیت‌کوین در امتداد 157 EH/s است و تقریبا 14 استخر استخراج شناخته شده در حال اختصاص قدرت هش به شبکه هستند. با این حال، 16.39 EH/s یا 10.24 درصد از شبکه را  ماینرهایی که مخفیانه استخراج می‌کنند، تشکیل داده‌اند و به عنوان هش ریت ناشناس طبقه‌بندی می‌شود.

هش‌ریت ناشناس، پنجمین استخر بزرگ ماینینگ بیت‌کوین است. در همین حال، در طول سه ماه گذشته، هش بیت‌کوین از افزایش قیمت این رمزارز پیروی کرده است. رشد ۴۲ درصدی هش ریت بیت کوین در ۳ ماه، تقریبا یک ماه پس از تصویب قانون ممنوعیت استخراج بیت‌کوین توسط چین  اتفاق افتاده.

در سه ماه گذشته، میانگین‌های هش‌ریت نشان می‌دهد که در برخی از مقاطع در طول سه ماه گذشته، هش‌ریت بیت‌کوین به 180 EH/s رسیده است. طبق گزارش‌ها، هش بیت‌کوین از 25 اکتبر سه بار به بالای منطقه 180 EH/s رسیده است.

قیمت بیت‌کوین از 15 اکتبر تا امروز، در محدوده قیمتی 60 هزار دلار قرار دارد و تنها یکبار در این مدت به زیر 60 هزار دلار رسیده است. از آنجایی که هش ریت به تدریج در حال افزایش است، دشواری شبکه بیت‌کوین تا آخر این هفته، 9 بار متوالی افزایش خواهد یافت.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.