پنج هزار واحد بیت‌کوین به صرافی کراکن منتقل شد

انتقال ۵ هزار واحد بیت کوین به صرافی کراکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

یک آدرس نهنگ بیت‌کوین که سال‌ها غیر فعال بود، امروز دوباره فعالیت خود را آغاز کرده و ۵ هزار بیت‌کوین خود را به صرافی کراکن منتقل کرد. ارزش این میزان بیت‌کوین حدود ۱۰۰ میلیون دلار است. برای خواندن جزئیات خبر انتقال ۵ هزار واحد بیت کوین به صرافی کراکن با بیتستان همراه باشید.

در زمان انتشار این خبر ارزش بیت‌کوین ۱۹۸۸۷ دلار بوده و ارزش بازار آن نزدیک به ۳۸۰ میلیارد دلار محاسبه شده است.

طبق آخرین گزارشات منتشر شده، آدرس نهنگ بیت‌کوینی که در ۹ سال گذشته غیرفعال بوده، دوباره فعال شده است. این نهنگ پنج هزار بیت‌کوین خود را به صرافی کراکن منتقل کرد.

کالین وو، خبرنگار محبوب بازار رمزارزها، با استناد به داده‌های OKLink اظهار داشت:

یکی از نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین (با کیف پولی به نام ۱۸xGHNrU26w6HSCEL8DD5o1whfiDaYgp6i) پس از ۹ سال فعال شده و پنج هزار BTC خود را در ساعت ۰۴:۵۰:۳۸ (UTC+8) در روز ۵ سپتامبر به صرافی Kraken منتقل کرده است.

در حال حاضر این مقدار توکن حدود ۱۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. سال ۲۰۱۳ این کیف‌پول ایجاد و ۵ هزار بیت‌کوین در همان سال به این آدرس منتقل شده بود.

بیت‌کوین برای نهمین روز متوالی زیر ۲۰۰۰۰ دلار و بالای ۱۹۵۱۱ دلار معامله می‌شود. روز یکشنبه ۴ سپتامبر، Gavekal Research گزارشی را منتشر کرد که در آن نوشته شده بود:

فدرال رزرو نیز مشغول سوزاندن پول یا دارایی‌های نقدی، برای بازگرداندن اعتبار دلار آمریکا است. این قضیه می‌تواند سد بزرگی برای همه ارزهای دیجیتال باشد.

ظرفیت لایتنینگ بیت‌کوین به ATH جدید رسید

هفته گذشته ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت‌کوین به بالاترین حد خود (نزدیک به ۵۰۰۰ بیت‌کوین) رسید. شبکه لایتنینگ راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ در شبکه بیت‌کوین است که به سریع‌تر و ارزان‌تر شدن تراکنش‌ها کمک می‌کند.

روز شنبه، ۳ سپتامبر، سیلور در کنفرانس Honeybadger در ریگا، لایتنینگ را به عنوان یکی از مهمترین پیشرفت‌های در حال حاضر این شبکه خواند و بیان کرد:

MicroStrategy در حال حاضر پروژه‌های تحقیق و توسعه‌ای دارد، که در آن، روی برنامه‌های سازمانی لایتنینگ کار می‌کند.

برنامه‌های سازمانی مورد نظر سیلور موارد زیر هستند:

  • کیف‌پول لایتنینگ سازمانی (enterprise Lightning wallet)
  • سرورهای لایتنینگ سازمانی (enterprise Lightning servers)
  • احراز هویت سازمانی (enterprise authentication)

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.