زنجیره BNB هک شد و ۵۶۶ میلیون دلار به سرقت رفت!

هک ۵۶۶ میلیون دلاری BNBChain
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، هکرهای بازار ارزهای دیجیتال دست به کار شده و زنجیره BNB را مورد هدف خود قرار دادند. به دنبال این هک بیش از ۵۶۶ میلیون دلار دارایی به سرقت رفت. هک ۵۶۶ میلیون دلاری BNBChain در اوایل صبح امروز رخ داده است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با ما همراه باشید.

هک ۵۶۶ میلیون دلاری BNBChain

بازار ارزهای دیجیتال در اوایل صبح امروز شاهد هک دیگری بود. اینبار هکرها زنجیره BNB را هدف قرار داده و بیش از ۲ میلیون توکن BNB به ارزش ۵۶۶ میلیون دلار را به سرقت بردند.

با توجه به توییتر منتشر شده توسط چانگ پنگ ژئو، این زنجیره پلی بین BNB BEACON Chain و Binance smart chain است که برای تسهیل تراکنش‌های زنجیره‌ای مورد استفاده قرار می‌گرفت.

طبق گزارشات مهاجم پشت این هک عظیم، موفق شده پل بایننس را در دو نوبت جداگانه هک کرده و در دو نوبت یک میلیون توکن BNB به دست آورد. از تمام اعتباردهندگان شبکه خواسته شده تا تراکنش‌های زنجیره هوشمند Binance را به حالت تعلیق درآورند.

یک هکر کلاه سفید ادعا می‌کند که آسیب می‌توانست بسیار بدتر باشد. بسیاری از سرمایه‌گذاران نگران وجوه خود هستند، با این وجود چانگ پنگ ژئو اعلام کرد که وجوه افراد در جای امنی است. علاوه بر این، بایننس در Reddit تأیید کرد که حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون دلار سرمایه اولیه نیز از زنجیره BNB دزدیده شده است.

حساب توییتری بایننس همچنین در توییتر اعلام کرد که فعالیت‌های موجود در زنجیره BNB در حال حاضر متوقف شده است.

هک ۵۶۶ میلیون دلاری از زنجیره بایننس

منبع: u.today

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.