شیبا اینو ۶۷ میلیارد درصد افزایش یافت: نقص بزرگ، کار دست CoinMarketCap داد

نقص بزرگ در سایت CoinMarketCap
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: براساس گزارشات ارائه شده، رمزارز شیبااینو و رمزارزهای دیگر به دلیل وجود یک نقص در سایت CoinMarketCap، به طور چشمگیری افزایش قیمت داشتند. با ما همراه باشید تا از جزئیات خبر نقص بزرگ در سایت CoinMarketCap مطلع شوید.

نقص بزرگ در سایت CoinMarketCap

قیمت ارزهای دیجیتال به دلیل نقصی که در سایت CoinMarketCap به وجود آمده بود، افزایش یافت. رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، استلار و سایر ارزهای برتر بازار به ارزش میلیون‌ها دلار رسیدند.

افزایش ۶۷ میلیارد درصد شیبااینو

شیبااینو به مدت کوتاهی در صدر لیست CoinMarkerCap قرار داشت. ظاهرشدن در صدر این لیست منجر به افزایش ۶۷ میلیارد درصدی شد. قیمت ابن رمزارز به ۲۲,۰۰۰ دلار رسید. علاوه بر این قیمت اتر هم به ۵۲۴ میلیارد دلار رسیده بود.

برخی دیگر از برنامه‌هایی که از داده‌های این سایت استفاده می‌کردند تحت تاثیر این نقص بزرگ قرار گرفتند. علاوه بر این، قیمت برخی از رمزارزها در بزرگترین صرافی ایالات متحده، Coinbase اشتباه نمایش داده شدند.

رشد شیبااینو

سایت CoinMarketCap توییتی که منتشر کرد در رابطه با این حادثه بود. در این توییت بیان شده که مشکلات موجود در سایت رفع شده‌اند.

وجود مشکلات در وب‌سایت‌های رمزارزها بسیار رایج است. به طوری که، در ماه ژانویه ارزش بازار رپد بیت‌کوین (wBTC)، برای مدت کوتاهی به ۴۰۰ کوادریلیون رسید.

منبع خبر: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.