ریپل در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد رشد کرده است: این رشد ادامه‌دار خواهد بود؟

رشد ۷ درصدی قیمت xrp در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: گزارشات اخیر خبر از رشد ۷ درصدی قیمت xrp در ۲۴ ساعت گذشته می‌دهند. در هفته گذشته این رمزارز روند نزولی داشت؛ اما با رشد قیمت در این هفته توانست ضرر و زیان هفته پیش را جبران کند.

رشد ۷ درصدی قیمت xrp در ۲۴ ساعت گذشته

علیرغم افت قیمت اکثر آلت‌کوین‌های بازار، ریپل در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۷ درصدی را ثبت کرده است. همانطور که قبلا گزارش شده، هفته پیش این توکن با افت قیمت ضرر و زیان زیادی را ثبت کرده بود؛ اما با رشد قیمت در این هفته توانست ضرر و زیان ثبت شده را جبران کند.

به نظر می‌رسد خریداران بار دیگر به این توکن اعتماد کرده‌اند. پس از فشار فروشی که در هفته گذشته مشاهده شده بود، این هفته XRP با افزایش خرید توسط کاربران مواجه شده است.

گفتنی است که رشد قیمت بیت‌کوین بر قیمت ریپل نیز تاثیر می‌گذارد. اکنون ریپل ۸۹ درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۳/۴۰ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیز ۱ تریلیون دلار است که افت ۰/۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد.

رشد قیمت ریپل

ریپل امروز در قیمت ۰/۳۵ دلار معامله می‌شود. سطح مقاومت تعیین شده برای این توکن ۰/۳۸ دلار است. هنگامی که قیمت این رمزارز از سطح مقاومت ذکر شده عبور کند، احتمال دارد تا ۰/۴۴ دلار نیز رشد کند.

رشد 7 درصدی قیمت ریپل

شاخص‌ها نشان می‌دهند که خرید توسط سرمایه‌گذاران منجر به رشد قیمت شده است.

منبع: newsbtc

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.