جهش 7 درصدی قیمت بیت کوین: روند صعودی شروع شده است؟

جهش 7 درصدی قیمت بیت کوین: روند صعودی شروع شده است؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: قیمت بیت‌کوین با یک جهش 7 درصدی به 21,800 دلار رسیده است، اما تحلیلگران هشدار دادند که این رشد به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و می‌تواند حتی تقلبی باشد. معامله گران به دنبال جهش 7 درصدی قیمت بیت کوین بسیار خوشحال شده‌اند، اما در مقابل تحلیلگران معتقدند که روند نزولی شدیدی در آینده رخ خواهد داد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند پس از این که بیت‌کوین در 7 جولای با قیمت 20,400 دلار معامله می‌شد، در بعد از ظهر نزدیک به 7 درصد رشد کرد و به بالاترین حد روزانه یعنی 21,860 دلار رسید.

جهش 7 درصدی قیمت بیت کوین

این افزایش قیمت در شرایط نامساعد بازار موجب شد تا امید زیادی در دل معامله‌گران ایجاد شود، اما یکی از کاربران توییتر به نام Roman با انتشار نموداری در توییتر خاطر نشان کرد که بیت‌کوین در حالت تکرار روند 8 ماه گذشته خود است. وی گفت که بسیاری از معامله‌گران در این برهه زمانی فریب می‌خورند، در حالی که بیت‌کوین همچنان در روند نزولی قرار دارد.

جهش 7 درصدی قیمت بیت کوین

رسیدن بیت‌کوین به بالای 23 هزار دلار، موجب صعودی شدن روند خواهد شد

معامله‌گر دیگری که معتقد است روند به طور قطع منفی باقی می‌ماند، کاربری به نام گیلبرت است که نمودار زیر را ارائه و اشاره می‌کند که قیمت بیت‌کوین اخیراً از حالت تشکیل نمودار پرچم خارج شده است.

جهش 7 درصدی قیمت بیت کوین

این کاربر اشاره کرد که در صورت صعود بیت‌کوین به بالای 23 هزار دلار می‌توان گفت که روند نزولی پایان یافته و باید منتشر شروع سیر صعودی باشیم، در غیر این صورت روند همچنان نزولی خواهد بود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 957 میلیارد دلار و نرخ تسلط بیت کوین نیز 43/1٪ است.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.