اعتماد کاربران به ادغام اتریوم: روزانه ۷۰ هزار آدرس جدید به شبکه اتریوم اضافه می‌شود

اضافه شدن روزانه ۷۰ هزار آدرس جدید به شبکه اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

این روزها خبر ادغام اتریوم تاثیرات مثبتی بر روی این شبکه گذاشته است. یکی از این تاثیرات مثبت، اضافه شدن روزانه ۷۰ هزار آدرس جدید به شبکه اتریوم بود. این مورد نشانگر این است که کاربران به آینده‌ی اتریوم امیدوار هستند. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

با نزدیک شدن به زمان ادغام، فضای مثبتی حول شبکه‌ی اتریوم ایجاد شده است. با ایجاد این نوع فضا، روزانه ۷۰ هزار آدرس کیف‌پول جدید به شبکه اتریوم اضافه می‌شود که این قضیه نشانگر اعتماد کاربران به پیشرفت اتریوم است.

با توجه به آمار به دست آمده و بنابر گفته Ether، در طول ۳۰ روز گذشته، روزانه حدود ۷۱,۳۰۷ آدرس جدید به شبکه اتریوم اضافه شده است.

اضافه شدن روزانه ۷۰ هزار آدرس جدید به شبکه اتریوم

شایان ذکر است که اضافه شدن آدرس لزوماً نشان‌دهنده فعال بودن آن‌ها نیست. سرمایه‌گذاران در برخی موارد بیش از دو آدرس مختلف اتریوم دارند.

سرمایه گذاران در انتظار افزایش قیمت اتریوم هستند

با توجه به وضعیت فعلی بازار، رشد تعداد آدرس‌های کیف‌پول اتریوم را می‌توان تا حدی به ادغام اتریوم نسبت داد که شبکه را به یک بلاک‌چین اثبات سهام (PoS) تبدیل می‌کند.

بیشتر صاحبان آدرس‌های جدید در حال تلاش برای خرید و یا دریافت جایزه از طریق ادغام اتریوم هستند. با توجه به این حرکات کاربران، می‌توان انتظار افزایش ارزش اتریوم را داشت.

سرمایه گذاران در انتظار افزایش اتریوم هستند

آنتونی ترنچف، یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم وام‌دهی کریپتو Nexo، خاطرنشان می‌کند که:

هیچ تضمینی وجود ندارد که ادغام شبکه اتریوم باعث افزایش قیمت این توکن شود. وی خاطرنشان کرد که این قضیه به موفقیت اولیه به‌روزرسانی بستگی دارد.

منبع: finbold

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.