۹۲ درصد از کاربران کوین بیس در حال خرید شیبااینو هستند!

۹۲ درصد از کاربران کوین بیس در حال خرید شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ تیر ۱۴۰۱

داده‌های ارائه شده از Nasdaq coinbase نشان می‌دهند ۹۲ درصد از کاربران کوین بیس در حال خرید شیبااینو هستند. افزایش میزان خرید این رمزارز نشان می‌دهد که محبوبیت آن در بین افراد بیشتر شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

۹۲ درصد از کاربران کوین بیس در حال خرید شیبااینو

با توجه به داده‌های ارائه شده از Nasdaq coinbase، حدودا ۹۲ درصد از کاربران صرافی کوین‌بیس در حال خرید رمزارز شیبااینو هستند. جالب است بدانید که تنها ۸ درصد از کاربران کوین‌بیس شیبااینوهای خود را فروخته‌اند. طبق گفته این صرافی، افزایش خرید نشان می‌دهد که محبوبیت شیبااینو بیشتر شده است.

با توجه به داده‌های دیگر صرافی‌ها، مدت زمان نگهداری شیبااینو در کیف پول‌ها به ۱۵۲ روز افزایش یافته است.

با توجه به گزارشات ارائه شده از Gfitniy Esports، اکنون شیبااینو یازدهمین رمزارز محبوبی است که کاربران قصد خرید آن را دارند. جالب است بدانید علاوه بر شیبااینو، ۹۵ درصد از کاربران صرافی کوین‌بیس بیت‌کوین می‌خرند و تنها ۵ درصد می‌فروشند.

۸۷ درصد کاربران این صرافی در حال خرید اتریوم بوده و ۹۰ درصد آن‌ها کاردانو خریداری می‌کنند.

نا گفته نماند شیبااینو، ماتیک و Unifi از دسته آلت‌کوین‌هایی بودند که در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در صرافی کوین‌بیس لیست شدند. در زمانی که این رمزارزها در صرافی کوین‌بیس لیست شدند، قیمت آن‌ها حدود ۸۲ درصد کاهش یافت و پروژه‌ها نیز ۷۲ درصد از ارزش خود را از دست دادند. از بین ۱۲۵ رمزارزی که در سال ۲۰۲۱ در صرافی کوین‌بیس لیست شد، تنها ۱۰ رمزارز عملکرد خوبی داشت.

منبع: cryptoglobe

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.