تعداد هولدرهای شیبااینو به یک میلیون نزدیک شد!

۹۷۰,۰۰۰ هولدر در شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: نوسان‌های ناشی از اصلاحات بازار ارزهای دیجیتال باعث رشد استراتژی هولدینگ در بین سرمایه‌گذاران شده است. هولدرها با افزایش قیمت در بلند مدت سود خوبی به دست می‌آورند. در این میان ۹۷۰,۰۰۰ هولدر در شیبا اینو سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

با اضافه شدن هولدرهای جدید، تا کنون تعداد ۹۷۰,۰۰۰ هولدر در شیبا اینو به ثبت رسیده است و تعداد هولدرهای این توکن به یک میلیون نفر نزدیک‌تر می‌شود. این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این رمزارز باشد. تنها در چهار روز، شیبااینو 40,000 ورودی جدید به شبکه خود ثبت کرد. این اتفاق هفته‌ای نسبتا مثبت برای شیبا در بازار ارزهای دیجیتال رقم زد.

طبق گزارش TradingView، اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ یک چرخه اصلاحی را پشت سر گذاشته‌اند که در برخی موارد منجر به کاهش قابل توجه قیمت رمزارزها شده است. بیت‌کوین با 5/4 درصد کاهش قیمت و اتریوم 3 درصد افت ارزش روبه رو شد. همچنین توکن OMG حدودا 24 درصد کاهش قیمت داشت.

شیبا در اواسط هفته با 12 درصد افزایش قیمت روبرو شد، اما اصلاح بازار را با از دست دادن 8 درصد از ارزش خود پشت سر گذاشت و با رشد تقریبا 0 درصدی در هفته قبل در منطقه خنثی قرار گرفت.

رشد ۶۰ درصدی توکن ENS پس از لیست شدن در بایننس

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

رشد بنیادی با ۹۷۰,۰۰۰ هولدر در شیبا اینو:

در حالی که قیمت بازار شیبااینو هنوز رشد قوی شبکه را منعکس نکرده است، اما این اتفاق همچنان یک سیگنال قوی به حساب می‌آید. حضور ۹۷۰,۰۰۰ هولدر در شیبااینو، نشان می‌دهد که پیشینه بنیادی شیبااینو در حال رشد است. این رشد شیبا در بلندمدت تاثیر مثبتی بر روی این توکن خواهد گذاشت.

هولدر شیبااینو

به عنوان مثال، با افزایش رشد اتریوم در یک ماه، نرخ رشد شبکه آن تقریبا 100٪ اصلاح می‌شود که نشان دهنده اهمیت رشد پس‌زمینه برای این رمزارز است.

در زمان انتشار این خبر، شیبااینو با 1/39 درصد کاهش ارزش، با قیمت 0/000051 دلار معامله می‌شود.

منبع: U.TODAY

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.