DENT
Dent - دنت
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دنت چیست؟

هدف از راه‌اندازی بلاکچین Dent ایجاد یک بستر غیر‌متمرکز برای تماس‌های تلفنی یا یک شبکه مخابرات مجازی بود. در این شبکه امکان تبادل اطلاعات وجود دارد و کاربران بلاکچین دنت می‌توانند اطلاعات و داده‌‌های خود را در این بستر به اشتراک بگذارند. در شبکه دنت داده‌های تلفن همراه به‌طور غیر‌متمرکز و در بستر قراردادهای هوشمند منتقل می‌شوند. هزینه انتقال داده در بلاکچین دنت از طریق رمزارز اختصاصی شبکه که با نماد DENT در شبکه‌های معاملاتی رمزارز شناخته می‌شود، قابل پرداخت است. ارز دیجیتال DENT یک توکن در بستر اتریوم است که بر اساس استاندارد ERC20 ایجاد شده است. عرضه اولین توکن‌های DENT در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ انجام شد و در حال حاضر از ۱۰۰ میلیارد توکن ایجاد شده ۹۴ میلیارد توکن دنت در حال گردش در بازارها وجود دارد. باقیمانده توکن‌ها قرار است به‌صورت فصلی توزیع شوند.

خرید دنت

ارز دیجیتال DENT یکی از رمزارزهایی است که در سامانه بیتستان پشتیبانی می‌شود. کاربران ما از طریق بخش خرید و فروش حساب کاربری خود می‌توانند این ارز را خریداری کنند. حداقل میزان پرداختی برای خرید این ارز در بیتستان ۳ میلیون تومان است. فراموش نکنید در وبلاگ ما به‌طور هفتگی مقالات تحلیل ارز دیجیتال منتشر می‌شود؛ این مقالات می‌تواند شما را در تعیین زمان مناسب برای خرید ارز دیجیتال دنت کمک کند. از طریق آیکون چت آنلاین وب‌سایت نیز می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز به‌راحتی با بخش پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید و پرسش‌های خود را با همکاران ما در این بخش مطرح کنید.

فروش دنت

چنان‌چه قصد فروش دارایی ارز دیجیتال DENT خود را دارید یا قصد دارید این رمزارز را با سایر ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی سامانه ما مبادله کنید، با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه بیتستان می‌توانید بدون اتلاف وقت و به‌ روشی بسیار آسان این معاملات را انجام دهید. همچنین می‌توانید با مطالعه مقالات تحلیل ارز دیجیتال DENT در بخش وبلاگ بیتستان مبادله یا فروش دارایی خود را در بهترین شرایط بازار انجام دهید. همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما و برطرف کردن مشکلات احتمالی پیش آمده در معاملات‌تان خواهند بود.

اخبار و تحلیل‌های دنت

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های دنت