CHZ
Chiliz - چیلیز
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

چیلیز چیست؟

پروژه‌های ارز دیجیتال به فعالیت‌های ورزشی نیز راه پیدا کرده‌اند؛ یکی از پروژه‌های فعال در این حوزه شبکه رمزارز چیلیز است. این شبکه بر بستر یک بلاکچین خصوصی فعال است و پلتفرم سوشیاس دات کام (Socios.com) را ایجاد کرده است. هدف اصلی این پلتفرم بهبود ارتباط اعضا و مدیران باشگاه‌های ورزشی با هواداران است. هواداران تیم‌های ورزشی از طریق این پلتفرم می‌توانند از تیم خود حمایت کنند و در تصمیم‌گیری‌های باشگاه شرکت داشته باشند. توسعه‌دهندگان این پروژه یکی‌دیگر از اهداف خود را کاهش تنش میان هواداران و مدیران باشگاه‌های ورزشی اعلام کرده‌اند. ایده اولیه این طرح در سال 2016 ارائه شد و در سال 2018 فعالیت Chiliz به‌طور رسمی آغاز شد. این شبکه دارای یک توکن بومی مبتنی بر استاندارد ERC20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. توکن چیلیز با نماد اختصاری CHZ در بازار کریپتوکارنسی فعال است. کاربران شبکه چیلیز می‌توانند از طریق رمزار CHZ از باشگاه‌های ورزشی مورد علاقه خود حمایت و در تصمیم‌گیری‌های مهم آن‌ها شرکت داشته باشند. در جریان رویداد عرضه اولیه چیلیز حدود 60 میلیون دلار سرمایه جذب شد.

خرید چیلیز

ما در بیتستان تمام تلاش خود را برای ساده بودن و با سرعت انجام شدن مبادلات رمزارز کرده‌ایم، تا کاربران‌مان برای خرید ارزهای دیجیتال دغدغه‌ای نداشته باشند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه معاملات بیتستان با حداقل پرداختی ۲ میلیون، تومان اقدام به خرید رمزارز CHZ کنید. همچنین با مراجعه به صفحه وبلاگ ما می‌توانید به مقالات تحلیلی ارز دیجیتال چیلیز و سایر رمزارزها دسترسی داشته باشید. این مقالات شما را برای انجام معاملاتی با حداقل زیان و حداکثر منفعتراهنمایی می‌کنند. همکاران ما در بخش پشتیبانی نیز در این مسیر همراه شما هستند و در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و مشکلات شما خواهند بود.

فروش چیلیز

با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت بیتستان می‌توانید موجودی رمزارز چیلیز خود را به ریال یا سایر کریپتوکارنسی‌ها تبدیل کنید. مقالات تحلیلی وبلاگ بیتستان نیز به شما کمک می‌کند تا بهترین زمان و قیمت را برای تبدیل یا فروش رمزارز CHZ خود بیابید. اگر هنگام تبدیل رمزارزهای خود به رمزارزی دیگر یا ارز فیات مشکلی برای شما پیش آمد یا پرسشی در این‌باره داشتید، با همکاران با در بخش پشتیبانی در تماس باشید. پشتیبانی بیتستان به‌طور شبانه‌روزی پاسخ‌گوی کاربران است.

اخبار و تحلیل‌های چیلیز

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان