AXS
Axie Infinity - ای ایکس اس
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ای ایکس اس چیست؟

شبکه آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در اصل یک بازی ویدیویی مبتنی بر بلاکچین و توکن‌های NFT یا غیر‌مثالی است. در این بازی هیولاهای رنگی و بانمک با یکدیگر مبارزه می‌کنند. ایده این طرح از یک کمپانی ویتنامی به‌نام Sky Maviz بود که بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است. Axie Infinity Shard یا AXS توکن شبکه آکسی اینفینیتی است و بر اساس استاندارد ERC20 ایجاد شده است. این رمزارز در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. توکن ای ایکس اس، توکن حاکمیتی شبکه Axie Infinity‌ است که کاربران شبکه از طریق بازی کردن در این پلتفرم می‌توانند آن را به‌دست بیاورند. همچنین می‌توانند توکن‌های خود را در شبکه استیک کنند و به‌‌عنوان پاداش مجددا رمزارز AXS دریافت کنند. دارندگان ارز دیجیتال آکسی اینفینیتی در شبکه حق رای دارند و می‌توانند از امکانات بازی شبکه آکسی استفاده کنند

خرید ای ایکس اس

امکان خرید ارز دیجیتال AXS در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و با حداقل پرداختی ۳ میلیون تومان، اقدام به خرید این رمزارز کنند. همچنین در وبلاگ بیتستان اخبار روز دنیای کریپتوکارنسی و مقالات تحلیلی ارزهای دیجیتال در دسترس کاربران است تا با مطالعه این مطالب شرایط مناسب‌تری را برای خرید ارز آکسی و سایر رمزارزها مشخص کنند. توجه داشته باشید که بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های کاربران و حل مشکلات احتمالی پیش آمده در انجام معاملات است.

فروش ای ایکس اس

امکان فروش ارز دیجیتال AXS در پنل معاملاتی بیتستان برای کاربران فراهم است. با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه بیتستان می‌توانید به آسانی و در مدت زمانی بسیار کوتاه دارایی ارز آکسی خود را به ارز فیات ریال تبدیل کنید یا آن را با سایر آلت‌کوین‌هایی که در پنل بیتستان پشتیبانی می‌شوند، مبادله کنید. همچنین می‌توانید با مطالعه مقالات خبری و تحلیلی وبلاگ بیتستان بهترین و مناسب‌ترین موقعیت بازار را برای مبادله دارایی دیجیتال خود تعیین کنید. فراموش نکنید که تیم پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز همراه و پاسخ‌گوی شما در مسیر فروش دارایی‌های دیجیتالی‌تان خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های ای ایکس اس

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان