MATIC
Polygon - ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ماتیک چیست؟

شبکه پالی‌گان (Polygon) در ابتدا با نام Matic Network شناخته می‌شد. هدف از ایجاد این پروژه بهبود مقیاس‌پذیری بلاکچین‌ها و حل مشکلات اتصال و ارتباط بلاکچین‌های مختلف با یکدیگر بود. در یک توضیح کلی پالی‌گان یک شبکه لایه ۲ برای بهبود شبکه اتریوم است. توکن بومی این شبکه نیز در بستر بلاکچین و بر پایه استاندارد ERC20 ایجاد شده است که نام آن ماتیک یعنی همان نام سابق شبکه است. رمزارز MATIC در یک رویداد IEO ( نوعی سرمایه‌گذاری جمعی و تا حدودی شبیه به عرضه اولیه سکه یا ICO‌ است)، در سال ۲۰۱۹ در صرافی باینس معرفی شد و در ماه می سال ۲۰۲۰ به‌طور رسمی راه‌اندازی شد. ارز دیجیتال ماتیک علاوه‌بر آن‌که به‌عنوان کارمزد تراکنش‌‌های درون شبکه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، طی الگوریتم‌هایی برای امنیت شبکه پالی‌گان نیز استفاده می‌شود.

خرید ماتیک

شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه بیتستان، اقدام به خریداری ارز دیجیتال Matic کنید. خرید رمزارز در سامانه بیتستان سریع و آسان انجام می‌شود و شما به‌سادگی و در مدت زمان کوتاه با شارژ ریالی حساب کاربری خود و حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان، می‌توانید ارز پالی‌گان (Polygon) یا همان ماتیک سابق را خریداری کنید. توجه داشته باشید که مقالات تحلیلی و خبری ارز دیجیتال که در بخش وبلاگ بیتستان منتشر می‌شود، می‌تواند به شما در انجام معاملات صحیح و دقیق‌تر کمک کند. بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌های کاربران است. شما می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

فروش ماتیک

کاربران سامانه بیتستان می‌توانند در مدت زمانی کوتاه و با روشی آسان موجودی رمزارز Matic خود را در این سامانه فروخته و به ریال تبدیل کنند. امکان مبادله ارز Matic با سایر رمزارزهایی که در سامانه ما پشتیبانی می‌شوند نیز برای شما به‌سادگی فراهم است. همچنین می‌توانید با مراجعه به وبلاگ بیتستان و مطالعه مقالات تحلیل ارز دیجیتال ماتیک و سایر ارزهای بازار کریپتوکارنسی، در بهترین شرایط بازار اقدام به فروش یا مبادله دارایی خود کنید. فراموش نکنید که تیم پشتیبانی آنلاین بیستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز همراه شما و پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌ها و مشکلات‌تان خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های ماتیک

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های ماتیک