UMA
Uma - یوما
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

یوما چیست؟

یوما یا اوما (Uma) یکی دیگر از پروژه‌های ارز دیجیتال است که در دسامبر ۲۰۱۸ توسط هارت لامبور (Hart Lambur) و الیسون لو (Allison Lu) راه‌اندازی شده است. توسعه‌دهندگان پروژه هدف اصلی خود را از ایجاد پلتفرم یوما شروع روند اقتصاد آزاد، ایجاد بازارهای غیر مالی و استقلال مالی کاربران شبکه اعلام کرده‌‌اند. از طریق این پروژه می‌توان قراردادهای تضمین شده در بستر بلاکچین اتریوم ایجاد و اجرا کرد. همچنین ایجاد دارایی مصنوعی (Synthetic Assets، به دارایی‌های مختلف با ارزش یکسان گفته می‌شود) در شبکه Uma‌ امکان‌پذیر است. یوما مانند تمامی پلتفرم‌های مبتنی بر بلاکچین دارای توکن یا رمزارز بومی است. رمزارز Uma نام توکن بومی این شبکه است. دارندگان ارز دیجیتال Uma می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های شبکه‌ شرکت داشته باشند. ارز یوما یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 و ایجاد شده در بلاکچین اتریوم است که امکان تولید توکن یا دارایی مصنوعی و همچنین قراردادهای هوشمند را برای کاربران این شبکه در بستر اتریوم فراهم می‌کند.

خرید یوما

ارز دیجیتال یوما در سامانه بیتستان پشتیبانی می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود و شارژ ریالی حساب‌تان با حداقل پرداختی ۴ میلیون تومان، اقدام به خرید ارز دیجیتال UMA کنید. در بخش وبلاگ ما نیز مقالات تحلیلی و خبری درباره ارز دیجیتال یوما و سایر رمزارزها در دسترس شما است تا با استفاده از این مقالات، بتوانید معاملات خود را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید با همکاران ما در تیم پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در ارتباط باشید و پرسش‌ها و مسا‌ئل خود در رابطه با خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را با آن‌ها مطرح کنید

فروش یوما

بیستان امکان فروش ارز Uma را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. رابط کاربری بیتستان به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربران مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند به آسانی در این پنل معامله کنند. فروش ارز دیجیتال UMA یا مبادله آن با سایر رمزارزها نیز در پنل بیتستان ساده و سریع انجام می‌شود. همچنین کاربران ما می‌توانند با مراجعه به بخش وبلاگ بیتستان و مطالعه مقالات تحلیل ارز دیجیتال UMA و سایر ارزهای دیجیتال در بهترین زمان و موقعیت دارایی دیجیتال خود را به ریال یا سایر آلت کوین‌ها تبدیل کنند. تیم پشتیبانی بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های کاربران و حل مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال است.

اخبار و تحلیل‌های یوما

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های یوما