MANA
Decentraland - مانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

مانا چیست؟

پروژه ارز دیجیتال مانا یا دیسنترالند (Decentraland)، ترکیبی از واقعیت مجازی و فناوری بلاکچین است. این شبکه یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که یک DAO یا سازمان خودگردان غیر‌متمرکز نیز دارد. مدیریت این سازمان بر‌عهده کاربران شبکه است. دیسترالند روی شبکه اتریوم فعال است و در سال ۲۰۱۵ توسط استبان اوردانو (Esteban Ordano) و آریل ملیچ Ariel) Meilich)، راه‌اندازی شد. پروژه دیسنترالند دارای یک توکن بومی به‌نام Mana ‌است که توکن حاکمیتی محسوب می‌شود. کاربران شبکه می‌توانند با ذخیره کردن از دیجیتال Mana در سیستم حق رای داشته باشند. تمامی سیاست‌‌های DAO‌ و قوانین بازی توسط هولدرهای توکن مانا تعیین می‌شود. برای شرکت در حاکمیت شبکه دیسنترالند نیاز است که کاربران رمزارز Mana ‌را تبدیل به رپد مانا (wMana) کنند و این دارایی را در DAO قفل یا ذخیره کنند. هر یک wMana یک حق رای در شبکه است. توکن مانا یک توکن بر پایه استاندارد ERC20 و پروژه اتریوم ایجاد شده است.

خرید مانا

شما می‌توانید از طریق شارژ ریالی حساب کاربری خود در سامانه بیتستان، با حداقل پرداختی ۵ میلیون تومان، آسان و سریع اقدام به خریداری ارز دیجیتال Mana کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ بیتستان و مطالعه مقالات تحلیلی و خبری رمزارزها که در این بخش منتشر می‌شوند، در رابطه با آینده ارز دیجیتال مانا بیشتر بدانید و با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. شما می‌توانید در تمامی ساعات شبانه‌روز از طریق بخش گفت‌و‌گوی آنلاین وب‌سایت با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بیستان در ارتباط باشید.

فروش مانا

ما در سامانه بیتستان امکان فروش ارز دیجیتال Mana را برای کاربران‌مان فراهم کرده‌ایم. شما در مدت زمانی کوتاه می‌توانید دارایی خود از این رمزارز را به ریال یا سایر آلت کوین‌ها تبدیل کنید. به‌یاد داشته باشید که ما در بخش وبلاگ‌ بیتستان به صورت هفتگی مقالات تحلیل ارز دیجیتال منتشر می‌کنیم؛ شما می‌توانید با مطالعه این مقالات در بهترین و مناسب‌ترین شرایط دارایی خود را مبادله کنید یا به فروش برسانید. کاربران بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانند یا تیم پشتیبانی آنلاین ما در ارتباط باشند و پرسش‌های خود در رابطه با معاملات ارزهای دیجیتال را با آن‌ها مطرح کنند.

اخبار و تحلیل‌های مانا

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های مانا