برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

رن چیست؟

شخصی به‌نام تای‌یانگ ژانگ (Taiyang Zhang) در سال ۲۰۱۷ اقدام به راه‌اندازی یک پروژه ارز دیجیتال با نام رن (Ren) کرد. هدف از ایجاد این پروژه تسهیل برنامه‌های مالی غیر‌متمرکز بین زنجیره‌ای یا به‌عبارت ساده‌تر انتقال نقدینگی میان بلاکچین‌ها بود. شبکه رن همکاری بین بلاکچین‌ها را آسان‌تر می‌کند. این شبکه دارای یک ماشین مجازی به نام RenVM‌ و یک توافق BFT‌ است. توکن بومی شبکه رن که یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است در بازار ارزهای دیجیتال با نماد اختصاری REN شناخته می‌شود. کارمزد تراکنش‌های درون شبکه‌ای در این سیستم از طریق رمزارز Ren پرداخت می‌شود. کاربرانی که امنیت این شبکه را فراهم می‌کنند و مسئول اداره و انجام امور شبکه رن هستند Darknode نام دارند، پاداش دارک نودها نیز با ارز دیجیتال Ren‌ پرداخت می‌شود. رمزارز رن یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است که بر پایه بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است.

خرید رن

چنان‌چه قصد خرید ارز دیجیتال REN را دارید می‌توانید از طریق سامانه بیتستان خرید خود را انجام دهید. در سامانه ما خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال به‌سادگی امکان‌پذیر است. همچنین در بخش وبلاگ بیتستان می‌توانید به مقالات تحلیلی و خبری درباره ارز REN و سایر رمزارزها دسترسی داشته باشید تا با مطالعه این مقالات بهترین زمان برای خرید این رمزارز را تعیین کنید. اگر هنگام خرید ارز رن دچار مشکلی شدید یا پرسشی در این باره برای شما مطرح شد، به‌خاطر داشته باشید همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌دهی به پرسش‌ها و دغدغه‌های شما خواهند بود.

فروش رن

برای تبدیل توکن‌های REN خود به سایر رمزارزها یا فروش این ارز و تبدیل آن به ریال، کافی است به حساب کاربری خود در وب‌سایت بیتستان مراجعه کنید و با رفتن به بخش خرید و فروش، سریع و آسان دارایی خود را مبادله کنید یا به فروش برسانید. فراموش نکنید که مطالعه مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ بیتستان می‌تواند در مسیر فروش یا مبادله رمزارزهای‌تان به‌شما کمک کند. همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌دهی به پرسش‌های شما پیرامون ارز REN ‌و سایر کریپتوکارنسی‌ها هستند.

اخبار و تحلیل‌های رن

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های رن