BNT
Bancor - بنکور
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

بنکور چیست؟

پروژه بنکور (Bankor) یک پروتکل مبتنی بر بلاکچین است که امکان تبدیل سریع و مستقیم رمزارزها را فراهم می‌کند. این شبکه بر اساس قراردادهای هوشمند فرایند تبدیل ارزهای دیجیتال را انجام می‌‌دهد و در سال ۲۰۱۷ راه‌‌اندازی شده است. کاربران بنکور بدون نیاز به واسطه یا صرافی‌های ارز دیجیتال می‌‌توانند رمزارزهای خود را با یکدیگر مبادله کنند. این سیستم یک توکن حاکمیتی بومی دارد که با نماد BNT که مخفف عبارت Bancor Network Token است، شناخته می‌شود. دارندگان این توکن می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های شبکه بنکور شرکت داشته باشند. BNT مبتنی بر استاندارد ERC-20 و بر پایه بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. توکن BNT همچنین به‌عنوان پاداش برای سهام‌داران شبکه یا همان کسانی که در بستر بنکور استیکینگ ارز انجام می‌دهند، در نظر گرفته شده است.

خرید بنکور

اگر قصد خرید ارز دیجیتال بنکور را دارید، می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه بیتستان و با شارژ ریالی حساب خود با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان اقدام به خریداری رمزارز BNT‌ کنید. خرید رمزارزها در بیستان سریع و آسان است و کاربران ما می‌توانند با مراجعه به بخش وبلاگ به مقالات تحلیلی و خبری پیرامون تمامی رمزارزها برای انجام معاملات پر سود و کم ضرر دسترسی داشته باشند. همچنین تیم پشتیبانی ما در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌‌های کاربران در رابطه با خرید ارز BNT و سایر ارزهای دیجیتال هستند.

فروش بنکور

امکان فروش ارز دیجیتال BNT در پنل بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند توکن‌های خود را در مدت زمانی کوتاه به ریال یا سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان تبدیل کنند. برای تعیین بهترین موقعیت بازار جهت تبدیل یا فروش دارایی بنکور خود، می‌توانید از مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ ما استفاده کنید. چنان‌چه طی فرایند فروش ارز BNT در پنل بیتستان دچار مشکلی شدید یا پرسشی برای شما مطرح شد، همکاران ما در بخش پشتیبانی در تمام طول شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌‌ها و دغدغه‌های شما هستند.

اخبار و تحلیل‌های بنکور

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های بنکور