ANT
Aragon - آراگون
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

آراگون چیست؟

هدف از راه‌اندازی پرو‌ژه ارز دیجیتال Aragon تسهیل ورود سازمان‌ها و شرکت‌‌ها به‌منظور مدیریت داده‌‌های خود در بستر بلاکچین‌ها بود. این پروژه یک برنامه غیر‌متمرکز در بلاکچین اتریوم است و قصد دارد برای مجموعه‌‌های مختلف، امکان مدیریت اطلاعات خود به‌صورت غیر‌متمرکز و استفاده از قراردادهای هوشمند در روابط اداری خود را بدون نیاز به افراد متخصص بلاکچین در این سازمان‌ها فراهم کند. پروژه آراگون مانند تمامی شبکه‌های این‌چنینی دارای یک توکن بومی است که در بازار ارزهای دیجیتال با نماد ANT شناخته می‌شود. ارز دیجیتال ANT توکن حاکمیتی این شبکه است. دارندگان رمزارز ANT می‌توانند در تصمیم گیری‌های شبکه شرکت داشته باشند. مقدار توکن موجود در حساب کاربران میزان قدرت آن‌‌ها در رای‌گیری‌ها را نشان می‌دهد. طی رویداد عرضه اولیه ارز دیجیتال ANT‌ در سال ۲۰۱۷ تنها در ۱۵ دقیقه ۲۴ میلیون سرمایه جذب شد و این رویداد از موفق‌ترین‌ها در نوع خود بود.

خرید آراگون

برای خرید ارز دیجیتال آراگون که با نماد ANT شناخته می‌شود، به حساب کاربری خود در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان مراجعه و با حداقل پرداختی ۴ میلیون تومان، اقدام به خرید این ارز کنید. توجه داشته باشید که در وبلاگ ما مقالات تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود، این مقالات می‌تواند به شما در انجام معاملاتی هوشمندانه‌تر کمک کند. پس مطالعه این مقالات را قبل از انجام معامله فراموش نکنید. همچنین در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت بیتستان با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و سوالات و دغدغه‌های خود پیرامون این ارز دیجیتال و سایر رمزارزها را با آن‌ها مطرح کنید.

فروش آراگون

کاربران بیتستان می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود، دارایی ارز ANT خود را فروخته و به ریال تبدیل کنند. همچنین امکان مبادله این ارز با سایر رمزارزهایی که در بستر بیتستان پشتیبانی می‌شوند، برای کاربران فراهم است. پیشنهاد ما برای تعیین بهترین موقعیت فروش یا تبدیل دارایی‌های رمزارز، مطالعه مقالات تحلیلی و خبری تحریریه بیتستان است. با مراجعه به بخش وبلاگ ما می‌توانید به این مقالات دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت، با تیم پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنید.

اخبار و تحلیل‌های آراگون

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های آراگون