OMG
Omg network (OmiseGo) - او ام جی
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

او ام جی چیست؟

پروژه ارز دیجیتال OMG (او ام جی) که با نام اومیسه‌گو شناخته می‌شود، توسط یک شرکت فعال در حوزه خدمات و درگاه پرداخت به نام اومیسه راه‌اندازی شده است. هدف اصلی این پروژه برطرف کردن مشکلات هماهنگی در در سیستم‌های پردازشگر پرداخت، درگاه‌های پرداخت و موسسات مالی بود. OmiseGo یک پروژه متن‌باز و غیر‌متمرکز است که بر روی بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. این شبکه دارای یک توکن یا رمزارز بومی است که در بازار‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال با نماد اختصاری OMG شناخته می‌شود. ارز دیجیتال OMG‌ یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است. طی رویداد عرضه اولیه این رمزارز در سال ۲۰۱۷ سرمایه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری شد.

خرید او ام جی

خرید ارز دیجیتال OMG در بیتستان ساده و سریع است. رابط کاربری وب‌سایت ما به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربران مبتدی تا حرفه‌ای بتوانند به‌راحتی معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهند. در صورتی که قصد خرید رمزارز او‌ ام جی را دارید، پیشنهاد ما به‌شما برای داشتن معامله‌ای پر سود و کم ضرر مطالعه مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ بیتستان پیرامون این ارز است. به‌خاطر داشته باشید در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید از بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت، با تیم پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید.

فروش او ام جی

دارایی رمزارز OMG خود را می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان در سامانه بیتستان به ارز فیات ریال یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. همچنین می‌توانید برای تعیین بهترین موقعیت و قیمت ارز دیجیتال OMG هنگام فروش یا تبدیل دارایی خود، از مقالات تحلیلی و خبری وبلاگ بیتستان در رابطه با این رمزارز و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید. تیم پشتیبانی آنلاین بیتستان در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌های کاربران در رابطه با خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. راه ارتباط با پشتیبانان بیتستان بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت است.

اخبار و تحلیل‌های او ام جی

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های او ام جی