LRC
Loopring - لوپرینگ
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

لوپرینگ چیست؟

لوپرینگ (Loopring) یک پروتکل متن‌باز برای ساخت صرافی غیرمتمرکز است که در بستر بلاکچین اتریوم و توسط دانیل وانگ (Daniel Wang) در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده است. هدف از ایجاد چنین پروژه‌هایی مرتفع کردن مشکلاتی است که در صرافی‌های متمرکز رمزارز برای کاربران ارزهای دیجیتال به‌وجود می‌آید. کاربران شبکه Loopring، برای شروع خرید و فروش در این شبکه باید دارایی مورد معامله خود را به یک قرارداد هوشمند که توسط سیستم ایجاد و مدیریت می‌شود، ارسال کنند. شبکه لوپرینگ که آن را می‌توان یک DEX دارای توکن بومی یا رمزارز اختصاصی دانست که این توکن در بازارهای معاملاتی ارز دیجیتال با نماد LRC شناخته می‌شود. ارز دیجیتال LRC مبتنی بر استاندارد ERC20 است که بر پایه بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. برای شروع مبادلات در این شبکه کاربران باید 250 هزار LRC در سیستم ذخیره یا قفل کرده تا بتوانند از خدمات پروتکل لوپرینگ استفاده کنند. پاداش‌ها و کارمزدهای درون شبکه‌ای نیز از طریق همین توکن پرداخت می‌شود.

خرید لوپرینگ

کاربران بیتستان می‌توانند با شارژ ریالی حساب کاربری خود و حداقل پرداختی ۴ میلیون تومان، اقدام به خریداری ارز دیجیتال LRC کنند. برای انجام این معامله کافی است به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در سامانه بیتستان مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ ما و مطالعه مقالات خبری و تحلیلی تحریریه بیتستان، در ایده‌آل‌ترین شرایط خرید ارز LRC را انجام دهید. تیم پشتیبانی آنلاین سامانه بیتستان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به تمامی مشکلات و پرسش‌های کاربران سامانه است. شما می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت ما با این بخش در ارتباط باشید.

فروش لوپرینگ

امکان فروش دارایی رمزارز LRC در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در کوتاه‌ترین زمان و به‌سادگی دارای ارز LRC خود را به ریال یا سایر ارزهای دیجیتال که در بیتستان پشتیبانی می‌شوند، تبدیل کنند. برای تعیین زمان و شرایط مناسب مبادله یا فروش دارایی‌های خود می‌توانید از مقالات تحلیل ارز دیجیتال LRC که در وبلاگ بیتستان به‌طور هفتگی منتشر می‌شود، استفاده کنید. فراموش نکنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌دهی به تمامی پرسش‌ها و مشکلات شما پیرامون معاملات رمزارزها هستند.

اخبار و تحلیل‌های لوپرینگ

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های لوپرینگ