صرافی متمرکز AAX سه توکن جدید استودیو Animoca Brands را لیست کرد

لیست شدن ۳ توکن جدید در صرافی AAX
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۰

AAX، پرچمدار صرافی‌های متمرکز حوزه رمزارزها، توکن‌های جدیدی را لیست کرد. در این صرافی، ۳ توکن جدید GameFi که استودیوی جهانی Animoca Brands حامی آن‌ها است، لیست شد. برای خواندن ادامه خبر لیست شدن ۳ توکن جدید در صرافی AAX با بیتستان همراه باشی.

لیست شدن ۳ توکن جدید در صرافی AAX

صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال AAX، جزئیات مهمی را در لیست توکن‌های پشتیبانی شده خود به اشتراک گذاشت.

بر اساس اعلام رسمی نمایندگان صرافی AAX، سه توکن به مجموعه دارایی‌های صرافی اضافه و لیست شده است. این سه توکن جزو توکن‌های بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین هستند.

لیست شدن ۳ توکن جدید در صرافی AAX

توکن‌های لیست شده در AAX:

توکن‌های ذکر شده به دارندگان خود حق باز کردن قفل برخی آپشن‌های ویژه و ابزارهای محدود شده در بازی‌های جدید کمپانی Animoca Brands را می‌دهند. Animoca Brands، یک استودیوی پیشگام بازی سازی در جهان است و بازی‌هایی که ارائه می‌کند، همگی امکان کسب درآمد به پلیرها را می‌دهند.

اولین توکن لیست شده، توکن REVV، یک دارایی مبتنی بر اتریوم (ERC-20) است که به عنوان توکن اصلی در برنامه‌های غیرمتمرکز REVV Motorsport و REVV Racing عمل می‌کند.

دومین مورد لیست شده در AAX، توکن TOWER نام دارد. TOWER، یک توکن کاربردی در بازی‌های The Crazy Kings و Crazy Defense Heroes است. این توکن به همه علاقه‌مندان این بازی‌ها اجازه می‌دهد تا آیتم‌های درون بازی را خریداری، هزینه‌های پلتفرم را پرداخت و در همه‌پرسی‌های مربوط به بازی‌ها شرکت کنند.

سومین توکن لیست شده، GMEE است که به عنوان دارایی اصلی در سیستم بازی موبایل GAMEE طراحی و استفاده می‌شود. بازی GAMEE به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در تمام مسابقات پلتفرم GAMEE Arc8 شرکت کنند و توکن‌های غیر قابل تعویض GAMEE را بدست آورند.

بن کاسلین (Ben Caselin)، رئیس تحقیقات و استراتژی AAX، مجذوب چشم‌انداز پیشرفتی است که توسط استودیو Animoca Brands، به دست آمده. استودیو Animoca Brands، استودیو حامی توکن‌های REVV، TOWER و GMEE است.

بن کاسلین در مورد این موضوع اظهار داشت که:

آنچه  Animoca را متمایز می‌کند، تعهد آن‌ها برای ایجاد محیطی است که در آن نسل جدید گیمرها، کارآفرینان، تولیدکنندگان محتوا و توسعه دهندگان بتوانند خلاق باشند، هویت بسازند، مالکیت ایمن داشته باشند و در اقتصادهای خرد مجازی با دنیای واقعی مشارکت کنند.

ما خرسندیم که به صورت فعال پروژه‌های امیدوار کننده ارائه دهیم و به بازار پیچیده‌ی درحال توسعه حول Metaverse کمک کنیم.

سپرده گذاری، برداشت و ترید برای همه این توکن‌ها به صورت جفت USDT، از ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۹:۰۰ صبح (UTC) آغاز شده است.

لیست شدن ۳ توکن جدید در صرافی AAX

برای جشن گرفتن لیست شدن سه توکن، صرافی AAX مسابقاتی برای دارایی‌های REVV، TOWER و GMEE راه اندازی و جوایزی در نظر گرفته است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.