تیم فوتبال اسپانیول با Crypto Snack برای پذیرش ارزهای دیجیتال همکاری خود را آغاز کرد

همکاری تیم فوتبال اسپانیول با Crypto Snack برای پذیرش ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، تیم فوتبال اسپانیول برای پذیرش رمزارزها با Crypto snack همکاری خود را آغاز کرده است. در طی  همکاری تیم فوتبال اسپانیول با Crypto Snack برای پذیرش ارزهای دیجیتال طرفداران می‌توانند هزینه خرید بلیت بازی را با رمزارزها بپردازند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

همکاری تیم فوتبال اسپانیول با Crypto Snack برای پذیرش ارزهای دیجیتال

تیم فوتبال اسپانیول برای پذیرش رمزارزها با Crypto snack همکاری خود را آغاز کرده است. در طی  این همکاری، طرفداران تیم می‌توانند هزینه خرید بلیت بازی، محصولات و حتی غذا و نوشیدنی را با رمزارزها بپردازند.

طرفداران از شروع فصل آینده لالیگا می‌توانند هزینه‌ها را با ارزهای دیجیتال بپردازند.

پشتیبانی تیم‌های فوتبال از ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته افزایش یافته است. باشگاه‌های زیادی از سراسر جهان همکاری خود را با شرکت‌های مختلف ارزهای دیجیتال آغاز کرده‌اند.

با وجود همکاری بسیاری از باشگاه‌ها با شرکت ارزهای دیجیتال، تیم فوتبال اسپانیول همکاری خود را آغاز نکرده بود. طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی اخیر، این روند در تابستان امسال تغییر کرده و تیم فوتبال اسپانیول ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفته است.

نا گفته نماند که باشگاه برای پذیرش ارزهای دیجیتال با Crypto snack همکاری کرده است. Crypto snack یک توکن بومی به نام SNACK دارد که در بیشتر صرافی‌ها فهرست شده است. کاربران با این توکن می‌توانند هزینه بلیت‌ها و … را پرداخت کنند.

مدیر عامل این تیم معتقد است که همکاری با Crypto snack مزایای زیادی دارد و همچنین طرفداران به راحتی می‌توانند هنگام حضور در بازی هزینه سفارشات خود را با ارزهای دیجیتال بپردازند.

مدیر عامل Crypto snack نیز بیان کرد مایه افتخار است که شرکت با چنین تیمی همکاری خود را آغاز کرد.

نا گفته نماند که تیم فوتبال tigers نیز بیت‌کوین را به عنوان روشی برای پرداخت پذیرفته است. این تیم برای پذیرش بیت‌کوین همکاری خود با صرافی Bitso را آغاز کرد.

دانیل ووگل بنیانگذار صرافی بیتسو اعلام کرد که همکاری با تیم Tigers باعث افزایش استفاده روزانه از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های ورزشی می‌شود.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.