پذیرش پرداخت هزینه وعده‌های غذایی با شیبا اینو در یک رستوران فرانسوی

پذیرش پرداخت با شیبا اینو در یک رستوران فرانسوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۰

یکی از رستوران‌های پاریس رمزارز شیبااینو را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت مورد استفاده قرار داده است. این رستوران پس از اینکه این رمزارز را پذیرفت، تعداد مشتریانش بیشتر شد. برای اطلاع از خبر پذیرش پرداخت با شیبا اینو در یک رستوران فرانسوی با بیتستان همراه باشید.

پذیرش پرداخت با شیبا اینو در یک رستوران فرانسوی

رستوران Le Bistrot d’Eleonore et Maxence که در پاریس پایتخت فرانسه تاسیس شده از این پس رمزارز شیبااینو را به عنوان روش پرداخت مورد استفاده قرار می‌دهد.

این اطلاعات از ویدئویی که توسط یک ساکن محلی و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال به نام Natheno Davy منتشر شد، به دست آمده است. براساس ویدئو در ورودی اصلی این رستوران دو برچسب جدید با متن «Shiba Inu Accepted Here» که درست بالای سایر گزینه های پرداخت است، وجود داشت.

دیوی (Natheno Davy) بیان کرد:

من قبل از گرفتن ویدیو به یکی از کارکنان رستوران مراجعه کردم تا او اضافه شدن SHIB را به عنوان روش پرداخت تأیید کند. دقیقا در آن لحظه، یک گروه چهار نفره با استفاده از شیبا اینو صورتحساب ناهار خود را پرداخت کردند. جادو بود!

بررسی پذیرش شیبا اینو توسط AMC!

ادامه خبر را بخوانید

زمانی که این ویدئو در شبکه های اجتماعی منتشر شد، رستوران افزایش ناگهانی مشتریان خود را تایید کرد. این رستوران اکنون به یکی از بهترین رستوان‌ها تبدیل شده است. مردم محلی انتظار دارند رستوران‌های دیگر نیز شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت کنند.

دیوی بیان کرد که شیبا اینو یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های او بوده است.

پذیرش رمزارز شیبااینو منجر به روند صعودی آن می‌شود و همچنان حمایت سرمایه‌گذاران زیادی را به این رمزارز جذب می‌کند. براساس گزارشات رمزارز شیبااینو از دوج‌کوین پیشی گرفته و به نهمین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

همانطور که در کوین تلگراف گزارش شده، یک فرد ناشناس از آگوست ۲۰۲۰، ۴۴ بار SHIB را خرید و حدود ۷۰,۲۰۰,۰۰۳,۱۰۷,۵۹۴ SHIB در این فرآیند جمع آوری کرد که اکنون ۵/۶۳ میلیارد دلار ارزش دارد. روند صعودی SHIB تأثیر منفی بر قیمت Dogecoin داشته است.

منبع خبر: cointelegraph

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.