یک کیف پول بعد از ۱۰ سال فعال شد و ۵۰۰ بیت‌کوین انتقال داد!

فعال شدن یک کیف پول خفته با 500 بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۰

یکی دیگر از کیف پول‌های غیرفعال مربوط به زمان ساتوشی هم فعال شد. Whale Alert در توییتر اعلام کرد که یک آدرس بیت‌کوین غیرفعال که از سال ۲۰۱۱ هیچ تراکنشی انجام نداده بود، فعال شده و صاحب آن را تبدیل به یک میلیونر جدید بیت‌کوین کرده است. برای بررسی بیشتر خبر فعال شدن یک کیف پول خفته با ۵۰۰ بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

فعال شدن یک کیف پول خفته با ۵۰۰ بیت کوین

در سال ۲۰۱۱، ساتوشی ناکاموتو (خالق بیت‌کوین) که هنوز ناپدید نشده بود، اختراع بزرگ خود را در اختیار توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال قرار داد.

مالک ناشناس کیف پول ۱NxPnUoJ3HinAacVNRod3sTcBLvWt3hKGx برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته، ۵۰۰ بیت‌کوین را انتقال داده است. این مقدار بیت‌کوین در آن زمان، تنها ۸,۴۲۵ دلار ارزش داشت؛ اما اکنون ارزش آن ۲,۸۰۸ برابر رشد کرده و به ۲۳,۶۶۵,۵۰۲ دلار رسیده است.

توییت Whale Alert

تنها چند ساعت قبل از آن توییت، Whale Alert گزارش داد که یک آدرس بیت‌کوین دیگر فعال شده و همان مقدار (۵۰۰ بیت‌کوین) را انتقال داده است. آدرس آن با آدرس اول متفاوت بود.

اما جالب اینجاست که داده‌های ارائه شده در تراکنش‌ها، متفاوت از این توییت‌ها است. این داده‌ها ۱۶۵ بیت‌کوین برای کیف پول اول و ۱۷۰ بیت‌کوین برای کیف‎ پول دوم را نشان می‌دهند.

توییت دوم Whale Alert

این احتمال وجود دارد که حساب توییتر Whale Alert به اشتباه ارقام نادرستی را ارسال کرده، چراکه در هر دو توییت، مقدار بیت‌کوین‌های منتقل شده ۵۰۰ نوشته شده است.

داده‌های تراکنش‌ها

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.