کیف پول بزرگ ترین نهنگ شیبا اینو فعال شد

فعال شدن بزرگ ترین کیف پول شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: به گفته تحلیل‌گران، در گزارش‌ها ذکر شده است که 8 کیف پول نزدیک به 70 درصد کل عرضه شیبااینو را در اختیار دارند. به تازگی اخبار ضد و نقیضی درباره سرمایه‌گذاران شیبااینو شنیده می‌شود که توانسته‌اند سرمایه خود را چند برابر کنند. اما فعال شدن بزرگ ترین کیف پول شیبا اینو، یک هشدار برای سرمایه‌گذاران این رمزارز است.

فعال شدن بزرگ ترین کیف پول شیبا اینو

بر اساس گزارش‌های Etherscan، کیف پولی که با خرید شیبااینو، 8000 دلار سرمایه خود را به 5.7 میلیارد دلار تبدیل کرد، اکنون دوباره فعال شده است. فعال شدن بزرگ ترین کیف پول شیبا اینو به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد که خوش‌بینانه رفتار نکنند. زیرا اگر نهنگ‌های این توکن تصور کنند که دیگر سود نخواهند برد و سرمایه خود را خارج کنند، شیبااینو و سرمایه‌گزاران خرد سقوط خواهند کرد.

از ماه آوریل، این اولین جابجایی وجه است که توسط این نهنگ، ثبت شد. این انتقال وجه باعث نگرانی در مورد فشار شدید برای فروش این توکن شده است.

میلیاردر شیبااینو، تاکنون 10 تریلیون توکن شیبا را انتقال داده است. این حجم از توکن که ارزشی در حدود 2.7 میلیارد دلار دارند، به چهار کیف پول خالی منتقل شده‌اند. این کیف پول که در اختیار نهنگ شیبااینو است، حدود 13 درصد از کل عرضه در گردش شیبااینو را کنترل می‌کند.

خرید ۱۵۳ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ اتریوم

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

این سرمایه‌گذار از آوریل 2020، خرید توکن‌های شیبا را آغاز کرده است. او تنها در 19 ماه توانسته است ثروت خود از توکن‌های شیبااینو را به چند میلیارد تبدیل کند.

ارزش توکن شیبااینو در ماه اکتبر، 825 درصد افزایش یافت و توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرد. همچنین شیبا در هفته گذشته توانست از نظر ارزش بازار از رقیب خود، دوج‌کوین، پیشی بگیرد. این رمزارز در 28 اکتبر به رکورد جدید 0.00008616 دلاری دست یافت.

برخی از فعالان عرصه ارزهای دیجیتال حدس می‌زدند که آدرس این کیف پول از دسترس خارج شده است و به همین دلیل است که با وجود دستاوردهای عظیم شیبا، این توکن‌ها دست نخورده مانده‌اند. با این حال نقل و انتقالات اخیر این کیف پول نشان می‌دهد که قطعا اینطور نیست.

طبق گزارش‌های اخیر تحلیل‎گران، پس از فعال شدن مجدد کیف پول این نهنگ شیبااینو، قیمت شیبا 11 درصد کاهش یافته است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.